کد خبر: ۶۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۱

گزارشات مالي خبر از رشد اندرويد در کنار کاهش فروش ويندوزفون و iOS در ايالات متحده مي‌دهند

 اين افزايش درحالي صورت گرفته است که با وجود معرفي نسل جديد آيفون و آيپد، اپل شاهد کاهش ۳.۳ درصدي در فروش ديوايس‌هاي iOS بوده است که سهم اين شرکت به ۳۲.۶ درصد تنزل يافته است.

 به گزارش «تيک»، علاوه بر اين سهم ويندوزفون نيز در بازار ايالات متحده از ۴.۶ درصد به ۴.۳ درصد تنزل يافته است. به گفته‌ي کانتار، موتورولا و ال‌جي به عنوان تهديدي براي سهم سامسونگ از بازار آمريکا در حال مطرح شدن هستند.

 در فصل مالي گذشته بخش موبايل ال‌جي شاهد بهترين فروش در ۵ سال اخير بوده‌ است و اين شرکت قصد دارد فعاليت خود را در بازار پايين و ميان‌رده افزايش دهد.

 به تازگي سامسونگ شاهد چنين روندي در بازار ميلياردي چين نيز بود و پس از مدت‌ها شيائومي توانست با به دست آوردن بيش از ۳۰ درصد فروش کل تلفن‌هاي هوشمند مکان اول بازار را به دست بياورد و سهم غول کره‌ي جنوبي به ۱۸.۴ درصد نزول کرد، اين در حالي است که ۱۵ درصد از کل تلفن‌هاي فروش رفته در بازار اين کشور به نمايشگر ۵.۵ اينچي يا بالاتر مجهز بوده‌اند.


عرضه‌ي موفق نسل جديد پرچمدار اپل باعث بالا رفتن سهم اين شرکت از بازار اروپا شده است، در حالي که فروش دستگاه‌هاي مجهز به iOS تا ۱۵.۴ درصد بالا رفته است، بيشترين سهم بازار با ۷۳.۹ درصد در اختيار اندرويد قرار دارد و ويندوزفون نيز با ۹.۲ درصد در جايگاه سوم اين قاره قرار گرفته است.

*زوميت