کد خبر: ۶۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۷۴

رونق بازار فروش قناری ايرانی در عربستان

قناري تنها پرنده ايراني نيست که در جهان عرب خريد و فروش مي شود و مورد توجه اعراب است بلکه عقاب، شاهين و ديگر پرنده هاي ايراني نيز مشترياني در جهان عرب دارد.

به گزارش کاسب نیوز، مطالعه، ورزش، حل کردن جدول، سرگرم کردن خود با رايانه و هزاران هزار تفريح و سرگرمي ديگر وجود دارد که هر روزه انسان هاي مختلف خود را با آن مشغول مي کنند و اصطلاحا اوقات فراغت خود را پر مي کنند.

اما يکي از اين تفريحات و سرگرمي ها نگهداري پرنده هاي زيبا مانند قناري، بلبل، طوطي، کاسکو، مرغ عشق و غيره است.

در ميان اين پرندگان زيبا، قناري ايراني در جهان از شهرت نسبتا خاصي برخوردار است به طوري که بسياري از اعرابي که سرگرمي شان نگهداري قناري است، براي خريد و نگهداري قناري ايراني تلاش زيادي مي کنند.

بر همين اساس خبرنگار کاسب نيوز براي يافتن اطلاعاتي در اين زمينه، جستجوي خود را در فضاي مجازي آغاز کرد و به سرنخ هاي جالبي در اين باره دست يافت.

خبرنگار ما بعد از بررسي متوجه شد که قناري هاي ايراني در بزرگ ترين فروشگاه هاي واقعي و مجازي در عربستان سعودي و ديگر کشورهاي عربي به فروش مي رسد.

براي نمونه وب سايت "حراج" که بزرگ ترين فروشگاه اينترنتي عربستان سعودي به شمار مي رود و يکي از بزرگ ترين فروشگاه هاي مجازي در جهان عرب به شمار مي رود، قناري ايراني را نيز به عنوان يکي از کالاهاي خود قرار داده و ميان مشتريانش خريد و فروش مي شود.

تصاوير موجود در اين مطلب نيز گوياي اين مسأله است و مربوط به يکي از صفحات اين فروشگاه اينترنتي است.

در پايان لازم به ذکر است که قناري تنها پرنده ايراني نيست که در جهان عرب خريد و فروش مي شود و مورد توجه اعراب است بلکه عقاب، شاهين و ديگر پرنده هاي ايراني نيز مشترياني در جهان عرب دارد.