کد خبر: ۶۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

فعالیت 17 هزار شبکه در دنیا علیه اسلام

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس از فعالیت 17 هزار شبکه در دنیا علیه اسلام خبر داد.

به گزارش  فارس، غلامرضا کاتب امشب در جمع مردم عزادار مهدیشهر در مسجد شهید محمود استعلامی، با بیان اینکه واقعه عاشورا صرفا یک حادثه، جنگ یا انتقام‌خواهی نبود، اظهار داشت: آنچه در کربلا اتفاق افتاد، یک فرهنگ و عشق بود؛ چراکه اگر جنگ یا انتقام‌جویی بود، بعد از یک هزار و 400 سال این عشق وجود نداشت و جمله‌ای از امام‌ حسین (ع) باقی نمی‌ماند.

وی، اولین هدف قیام امام حسین(ع) را مبارزه با خرافات و جهالت عنوان و تصریح کرد: هدف امام حسین(ع) مبارزه با جهالت بود؛ نه جهالت در برابر دانستن، بلکه جهالت در برابر نادانی و عقل علت اصلی قیام امام حسین(ع) بود.

وی با بیان اینکه اگر عقلانیت حضرت زینب (س) نبود، امروز از تاریخ عاشورا اثری باقی نمی‌ماند و عقلانیت حضرت زینب(س) موجب شد تاریخ عاشورا ماندگار بماند، بیان کرد: جهالت تنها مربوط به دوران پیامبر(ص) و امام حسین (ع) نبود، بلکه امروز هم شاهد جهالت هستیم.

کاتب با بیان اینکه جهالتی که امروز شاهد آن هستیم، کمتر از دوران پیامبر (ص) و امام‌حسین(ع) نیست، اضافه کرد: امروز حداقل 17 هزار شبکه ماهواره‌ای در دنیا علیه اسلام و مسلمین فعالیت می‌کنند که از این تعداد، 3 هزار شبکه در ایران قابل دریافت است.

این مسئول در پایان عنوان کرد: از این تعداد شبکه‌های ماهواره‌ای، 160 شبکه فارسی‌زبان هستند.

تصویب قانون تحول نظام سلامت در مجلس بعد از عاشورا

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: نگاه مجلس، ایجاد شرایط ارائه خدمات بهتر به مردم است.

کاتب افزود: دولت موظف است سه درصد از بودجه عمومی خود را به مناطق کمتر توسعه‌یافته اختصاص دهد که این مقدار در سال‌های گذشته معادل دو درصد بودجه بود.

وی با بیان اینکه نگاه مجلس برطرف کردن بخشی از مشکلات مردم است، تصریح کرد: در مقابل مردم احساس شرمندگی می‌کنیم که نمی‌توانیم در شرایط تحریم، همه مشکلات آنان را برطرف کنیم.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از تصویب قانون تحول نظام سلامت بعد از تاسوعا و عاشورا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: از سال 94 قانون سلامت هیچ تغییری نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نظام سلامت دارای دو بخش است، خاطرنشان کرد: در بخش نخست، دولت موظف است ظرف مدت دو سال همه بیمه‌های خدمات درمانی را یکسان کند و بخش دوم اجباری شدن بیمه بهداشت و درمان برای همه است.

کاتب با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید کاری کنیم که درد هزینه درمان بیمار بیشتر از درد خود شخص نباشد، گفت:‌ باید در بخش بیمه توسعه داشته باشیم و این هزینه‌ها بیشتر پیش‌بینی شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص ایجاد اشتغال گفت:‌ مشکل اشتغال با سرمایه‌گذاری حل می‌شود و شهرستان مهدیشهر به دلیل کستردگی دامداری و کشاورزی بهترین منطقه برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال است.

وی تصریح کرد: باید برای توسعه شهرستان‌هایمان تلاش کنیم و راه توسعه شهرستان‌های ما در گرو سرمایه‌گذاری است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
0
0
17000 !
اسنادش هم موجود است!