کد خبر: ۶۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۰

تساوي ياران دژاگه برابر لخويا

لخويا، تيم دوم ليگ قطر برابر تيم فوتبال العربي که اشکان دژاگه را در اختيار دارد متوقف شد.

در چارچوب هفته دهم لیگ ستارگان قطر، دیدار تیم فوتبال لخویا، تیم دوم لیگ قطر برابر تیم فوتبال العربی که اشکان دژاگه را در اختیار دارد لحظاتی پیش در استادیوم "عبداله بن خلیفه" دوحه، استادیوم خانگی لخویا با نتیجه 3-3 مساوی به پایان رسید تا لخویا دومین تساوی پیاپی را برابر ایرانیها تجربه نماید.

در نیمه نخست این دیدار و در دقیقه 15 این نیمه، "خوسيه مانويل فلوريس مورينو" معروف به "چیکو" مدافع پیش تاخته 27 ساله اسپانیایی لخویا روی ارسال کرنر با ضربه سر گل نخست بازی را به ثمر رساند. اما دو دقیقه بعد مهاجم برزیلی العربی "پائولینیو" گل تساوی تیمش را به تور دروازه تیم میزبان دوخت. در دقیقه 31 باز هم نتیجه تغییر کرد و "نام تیهی" بازیکن میانی کره ای لخویا گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا دو تیم با همین نتیجه 2-1 به رختکن بروند.

نیمه دوم را همانند نیمه نخست لخویا هجومی تر آغاز کرد اما در اواخر بازی و در 4 دقیقه طوفانی 3 گل به ثمر رسید. ابتدا "نام تیهی" گل دوم خود و سوم تیمش را در دقیقه 81 به ثمر رساند و سپس در دقیقه 84 و 85، پائولینیو با به ثمر رساندن دو گل دیگر و هت تریک در این دیدار، بازی را به تساوی کشاند.
اشکان دژاگه حضوری کامل در این دیدار داشت و بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.
با این تساوی تیم فوتبال العربی با 14 امتیاز به مکان هشتم جدول رده بندی سقوط کرد و لخویا نیز با 23 امتیاز در جایگاه ذوم این جدول پس از السد باقی ماند.

منبع: ورزش3