کد خبر: ۶۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۰۲

عابدزاده جواب داد

راه آهن توانست در بازي مقابل سايپا در کرج پيروز شود و بعد از مدت ها نتيجه خوبي بدست آورد.
 جالب است که راه اهن در غیاب بازیکنانش و با حضور جوان ترها این نتیجه را بدست آورد . حسینی نسب مربی راه آهن بعد از این برد در خصوص استفاده از امیر عابدزاده و سایر مسائل بازی گفت:

ما بازی را خوب شروع کردیم و در همان دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدیم. در ادامه هم بر بازی تسلط داشتیم و روی یک حرکت اشتباه گل خوردیم.داور در این بازی روی هر دو پنالتی اشتباه کرد اما صحبت کردن در این بازی فایده ای ندارد چون بازی ها ضبط نمی شود . در نیمه دوم هم تغییراتی در بازی دادیم که توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.

او در رابطه با استفاده از امیر عابدزاده هم توضیح داد: سیستم ما در استفاده از دروازه بان چرخشی نیست. آقای استیلی در تمرینات به عملکرد بازیکنان توجه می کنند و هر کسی آماده باشد بازی می کند. طالب لو هم در بازی قبلی خوب کار کرد اما سرمربی صلاح دید از عابدزاده استفاده کرد و دیدیم که جواب داد و توانست پنالتی را بگیرد. او خیلی خوب مسیر توپ را تشخیص داد.

حسینی نسب در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در این بازی گفت: با استفاده از امیر عابدزاده تعداد بازیکنان جوان حاضر در بازی بیشتر شده. بازی دادن به جوانتر ها فقط شهامت نمی خواهد و تدبری سرمربی لازم است تا از این بازیکنان استفاده کند و از آنها بازی خوبی در زمین ببینیم.

 
منبع: ورزش3