کد خبر: ۶۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۸۹

مچ بند هوشمند مايکروسافت عرضه شد

چندي پيش مايکروسافت از گجت پوشيدني خود به نام Microsoft band رونمايي کرد. در واقع اين گجت يک مچ‌بند هوشمند است. اين مچ‌بند بيشتر مناسب کساني است که ورزش و سلامتي حکم مهمي در زندگي آن‌ها دارد.

مايکروسافت در اين مچ‌بند، اپليکيشن Microsoft Health را قرار داده است. اين اپليکيشن همانند HealthKit اپل و Google Fit عمل مي‌کند ولي به صورت باز طراحي شده تا بتواند با دستگاه‌هاي ديگر سازگاري کاملي داشته باشد. اپليکيشن Microsoft Health از موتوري هوشمند استفاده مي‌کند و مي‌تواند راهکارهايي را که در سلامتي موثر هستند، به کاربران ارايه دهد.

اين مچ‌بند قادر است تماس‌ها، پيامک‌ها و پيام‌هايي که در شبکه‌هاي اجتماعي در آن عضو هستيد، به شما اعلام کند.

همچنين مي‌تواند به اسمارت‌فون کمپاني‌هاي ديگر که از سيستم عامل‌هاي مختلف استفاده مي‌کنند (مانند اندرويد و ios) متصل شود و اگر به نرم افزاري براي Microsoft Health نياز داشتيد، مي توانيد از استور هاي آن‌ها دانلود کنيد.

اين گجت پوشيدني ازحسگرهاي مختلفي از قبيل ضربان قلب، شمارش قدم‌ها، ميزان کالري سوخته شده، ميزان نور محيط و سنسور دماي پوست بهره مي‌برد.
از مشخصات ديگر آن مي‌توان به بلوتوث نسخه 4، GPS و صفحه نمايش 1.3 اينچي با روزولوشن ۳۱۰×۱۰۲ پيکسل اشاره کرد. باتري اين محصول يک نمونه 100 ميلي آمپري است که مي تواند تا 48 ساعت شارژدهي نمايد.

اين دست‌بند فعلا در کشور آمريکا و به قيمت 199 دلار عرضه مي‌شود.

*آي تي رسان