کد خبر: ۶۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۴

برگزاری جشنواره ملی توانمندی های توان یاب


مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد اولین دوره « جشنواره ملی توانمندی¬های توان¬یاب» را همزمان با روز جهانی معلولان و به منظور معرفی توانمندی های جامعه معلولان کشور برگزار می¬کند.
مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و دبیر نخستین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری توانمندی های توان یاب با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی توانمندی¬های علمی، فرهنگی و هنری افراد دارای معلولیت به جامعه، ایجاد انگیزه برای صاحبان ایده و نوآوری و مخترعان و قدرشناسی از تجارب موفق مدیریتی در حوزه معلولیت در سراسر کشور است.
وی ادامه داد: نخستین دوره جشنواره توانمندی¬های توان¬یابان در 3 محور هنری در رشته نقاشی، محور علمی در رشته اختراع مرتبط به معلولان با هدف ارتقا و بهبود کیفیت زندگی توان¬یابان و محور فرهنگی، اجتماعی با معرفی تجارب موفق مراکز و تشکل های حمایت گر حوزه معلولان برگزار خواهد شد.
دبیر نخستین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری توانمندی¬های توان¬یابان ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده هدایای ویژه ای برای برگزیدگان این دوره در نظر گرفته شده است که در محورهای هنری و علمی سکه بهار آزادی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
وی افزود: در بخش داوری از کارشناسان خبره در هر3 محور برای انتخاب آثار دعوت به عمل آمده است و اسامی داوران جشنواره به زودی اعلام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد افزود: علاقمندان برای ثبت نام و حضور در جشنواره، مي توانند به سايت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه نمایند یا با ستاد اجرایی جشنواره به شماره 88371096 تماس حاصل فرمایند.