کد خبر: ۶۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۲

طراحي سرقت از شركت توسط كارمند

دزدي از شرکت با همکاري کارمند مقصدي جز زندان نداشت.رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي از دستگيري دو دزد که با همدستي کارمند يک شرکت خصوصي پخش و توزيع مواد خوراکي در مشهد اقدام به سرقت از آن شرکت کرده بودند، خبر داد.

 به گزارش «تيک»، «سرهنگ حسين بيدمشکي» در تشريح جزئيات اين خبر گفت: پرونده اي درخصوص سرقت اموال يک شرکت خصوصي به پليس آگاهي واصل و موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت که پس از دريافت گزارش بلافاصله ماموران پايگاه غرب بررسي موضوع را در دستور کار قرار داده و با توجه به اهميت موضوع به همراه ماموران بررسي صحنه جرم به محل عزيمت کردند و با بررسي محل سرقت، اقدامات کارشناسي براي کشف سرنخ هاي موجود در صحنه و دستگيري دزدان آغاز شد.

وي گفت: پس از بررسي و کشف آثار مشهود مبني بر سرقت توسط دو نفر با استفاده از دو خودروي وانت بار، اقدامات فني و اطلاعاتي به صورت ويژه مورد پيگيري قرار گرفت و در همان ابتداي بررسي پرونده، کارآگاهان توانستند دو دزد را با خودرويشان شناسايي و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.

سرهنگ بيدمشکي ادامه داد: پس از بررسي موضوع، کارآگاهان با دستور مقام قضايي انبار محل اختفاي دو متهم را مورد بازرسي قرار دادند که در اين خصوص دو دزد دستگير و کليه اموال سرقتي مواد خوراکي، لبني و غيره کشف و با دستور قضايي، تحويل مالباخته شد.

    رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي خاطرنشان کرد: پرونده تکميلي در اين خصوص تنظيم و به همراه دو سارق و همدستشان که يکي از کارکنان اين شرکت خصوصي بود به دادگاه اعزام و بنا به حکم مقام قضايي روانه زندان شدند.

*ایران