کد خبر: ۶۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۳

شدیدترین برخوردها با زیر میزی بگیران از 15 آبان ماه

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه زیر میزی را رشوه می دانیم، افزود: شدیدترین برخوردها با زیر میزی بگیران از 15 آبان ماه صورت خواهد گرفت.

 به گزارش «تيک»،دکتر «سیدحسن هاشمی» روز شنبه در جلسه هماهنگی با سازمان های بیمه گر افزود: درمورد برخورد با متخلفان زیرمیزی با هیچ کسی تعارف نداریم، زیرا دریافت غیرقانونی خارج از تعرفه های اعلام شده، رشوه است. 

وی تصریح کرد: سازمان روسای بیمارستان خصوصی و سازمان های بیمه گر متکلف هستند با پزشکان متخلف برخورد جدی کرده و قرارداد آنها را لغو کند. 

وزیر بهداشت تاکید کرد: لغو قرارداد کاری پزشکان، کوچک ترین مجازات برای دریافت زیر میزی است. 

هاشمی گفت: از صدور پروانه بهره برداری بیمارستان ها تا اخذ مالیات در حوزه اختیارات دولت قرار دارد و در صورت دریافت خارج از وجه قانونی در این رابطه برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: برای حذف زیر میزی از جامعه پزشکی به زمان نیاز است و سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت، سازمان مالیاتی کشور، قوه قصاییه و تغریرات برای اجرای مصوبه دولت درمورد تعرفه های درمانی نظارت خواهند کرد.

هاشمی با اشاره به تاخیر اعلام ارقام تعرفه ها در استان ها نیز گفت سازمان نظام پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی باید زودتر در این خصوص تعیین تکلیف کنند.

*ایرنا