کد خبر: ۶۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۸۷

مرگ تلخ جوان ايراني و عروس آلماني

 عامل تصادف مرگبار که در آن تازه عروس و دامادي به کام مرگ تلخ فرورفته اند، روانه زندان شد.در اين حادثه، قهرمان و داور بين المللي واترپلوي ايران و همسر آلماني اش سوار بر خودروي اسپورتيج بودند که با جنون سرعت راننده لکسوز کشته شدند.

به گزارش «تيک»، 30 دقيقه بامداد 7 آبان ماه سال جاري داور بين المللي واترپلو ايران سوار بر خودروي اسپورتيج سياه رنگش همراه نامزد آلماني اش از خانه پدري در سهروردي خارج شد تا «ياسمين» را به خانه اش در بلوار آفريقا – جردن – برساند. «ايمان ولي زاده» به خاطر سفرهاي کاري اش که به آلمان داشت با «ياسمين» آشنا شد و پس از مسلمان شدن دختر آلماني قرار شد با هم ازدواج کنند. چهار ماه پيش قهرمان ايراني و دختر آلماني به عقد هم درآمدند و قرار گذاشتند بعد از ماه محرم و صفر مراسم جشن عروسي شان را برگزار کنند.

«ايمان» و «ياسمين» شب حادثه در بزرگراه چمران با سرعت 80 کيلومتر در حرکت بودند تا اينکه زير پل يادگار رسيدند غافل از اينکه راننده خودروي لکسوز با سرعت 200 کيلومتر زير پل کنترل خودرواش را از دست داد و با سرعت زياد به خودروي زوج جوان برخورد کرد. اين تصادف کافي بود تا اسپورتيج سياه رنگ با ديوارهاي سيماني زير پل برخورد کند و زوج جوان در خودرويشان زنداني شوند.

    بدين ترتيب تيم هاي امدادي در محل حاضر شدند و آتش نشانان ايستگاه 88 ابتدا قسمت هايي از اتاق اسپورتيج را برش دادند و پيکرهاي بي جان تازه عروس و داماد را از خودروي درهم پيچيده شده بيرون کشيدند و در اين مرحله تکنيسين هاي اورژانس در همان بررسي هاي ابتدايي مرگ ايمان و عروس آلماني اش را تاييد کردند. در اين مرحله ماموران با حضور در محل حادثه، راننده لکسوز را که پسر جواني بود دستگير و صبح روز پنجشنبه وي را با دستور بازپرس پرونده روانه زندان کردند. «رضا» پسردايي «ايمان» به خبرنگار شوک گفت: «تا آنجا که شنيده ايم راننده لکسوز در حالت عادي نبوده و انگار مشروبات الکلي مصرف کرده بود.» وي افزود: «پسر عمه ام قهرمان واترپلو و داور بين المللي بود، آنها قرار بود بزودي مراسم عروسي شان را بگيرند که متاسفانه قرباني اين حادثه شدند، هنوز باور نداريم چنين اتفاقي افتاده باشد.»

*ایران