کد خبر: ۶۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۵

یکی از شاهدان: کراوات داشتن اسیدپاش به نظر شوخی می‌آید

 انتشار عکس چهره‌نگاری شده مظنون اسیدپاشی‌های اصفهان در یکی از خبرگزاری‌ها و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، واکنش‌های متعددی را برانگیخته است.
 
به گزارش فرهيختگان آنلاين(FDN.IR)، دو ساعت بعد از انتشار این عکس در روز چهارشنبه، تصویر از خروجی خبرگزاری برداشته شد، اما در همین چند ساعت، عکس در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و ساعتی بعد مشخص شد که چهره مربوط به یکی از اعضای هیات‌مدیره انجمن علمی استاندارد ایران است.
 
در حالی که بعد ادعا شد که عکس به اشتباه منتشر شده، اما این عکس که سیاه و سفید بود، مربوط به تصاویر چهره‌نگاری شده است، پس امکان اشتباه تا این حد و نوشتن «چهره متهم احتمالی اسیدپاشی» در کنار عکس به اشتباه، وجود ندارد.
 
علی جلالی، عضو هیات‌علمی انجمن علمی استاندارد ایران، از خبرگزاری‌ها و سایت‌هایی که تصویر او را منتشر کرده بودند گلایه دارد و گفته است با رسانه‌ها تماس گرفته و خواسته است این عکس را بردارند، اما آنها گفته‌اند پلیس باید نامه بزند تا این کار را انجام دهیم.
 
یکی از شاهدان عینی که شاهد سومین حادثه اسیدپاشی در اصفهان بوده است درباره انتشار عکس مردی کراواتی در یکی از رسانه‌ها، گفت: «من درست چهره اسیدپاش را ندیدم. اما قطعا یادم هست که آن فرد کراواتی نبود. اینکه اسیدپاش کراوات داشته به نظر شوخی می‌آید.»