کد خبر: ۶۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۰۰

فن خالِ ایران را بشناسید

‌ برخورد نامناسب پیام صادقیان با حمید درخشان و اعتراض امیرحسین فشنگچی به تعویض منصور ابراهیم‌زاده بی‌اختیار ما را به یاد ماجرای 4 سال قبل فان‌خال و روبن در ورزشگاه مونیخ انداخت.

به گزارش «تيک»، سال قبل در شبي كه بايرن مونيخ با تك گل دقيقه 69 آرين روبن يك بر صفر ليون را در ليگ قهرمانان اروپا برد، فان‌خال دقيقه 85 روبن را بيرون كشيد و آلتين‌توپ را وارد زمين كرد كه اين تعويض براي روبن خوشايند نبود و اين مهاجم هلندي خيلي ناراحت شد و با قيافه‌اي غمگين از زمين بيرون آمد.

البته روبن هيچ اعتراضي به تعويض خود نكرد و فقط خيلي آرام در حال عبور از كنار سرمربي هلندي بايرن مونيخ بود كه فان‌خال به سمت او رفت و يقه‌اش را گرفت. فان‌خال با عصبانيت بر سر روبن فرياد كشيد و از او خواست بابت اين تعويض قيافه نگيرد چون به عنوان سرمربي او تصميم‌گيرنده است... فان‌خال مقابل چشم 66 هزار هوادار به روبن ياد داد بايد به تصميم سرمربي احترام بگذارد و البته روبن هم در پايان بازي در مصاحبه مطبوعاتي از فان‌خال عذرخواهي كرد.

فان‌خال فوتبال ما كجاست كه يقه اين جوانان معترض را بگيرد؟ جواناني كه سايه روبن هم نيستند اما در اعتراض به سرمربي دست‌هاي روبن را از پشت بسته‌اند. تازه بيچاره روبن هيچ اعتراضي هم نكرد و فقط سرش را پايين انداخت اما اينجا بازيكن در اعتراض به سرمربي هر حرفي دلش خواست، مي‌زند و كسي هم نيست يقه‌اش را بگيرد.

منبع: خبر ورزشی