کد خبر: ۶۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

البغدادی خطاب به طرفداران خود: شیعیان را قتل عام کنید

سرکرده گروهک تروریستی داعش «ابوبکر البغدادی» در اولین سخنرانی صوتی خود بعد از نشر خبرهایی در مورد مجروح شدن، به حاکمان عربستان هجوم برده و از طرفداران خود خواست تا علیه آنان شورش کنند.

به گزارش «تیک» به نقل از السفیر؛ البغدادی در سخنرانی صوتی 17 دقیقه ای که ساعاتی پیش بر روی اینترنت منتشر گردید ، حاکمان سعودی را یک افعی معرفی کرد و از اعضا و طرفداران خود در این کشور خواست تا علیه حاکمان سعودی شورش کرده و شیعیان این کشور و همچنین شیعیان حوثی یمن را قتل عام کنند.

وی با اشاره به گروه های تروریستی که با داعش بیعت می کنند،  مدعی شد: خلافت داعش در کشورهای مختلف عربستان، یمن، مصر، یمن ، لیبی و الجزایر  گسترش یافته است.

البغدادی همچنین با بیان این که تروریست ها هیچ گاه جهاد را رها نخواهد کرد ، افزود: حملات هوایی ائتلاف بین المللی از گستره حکومت داعش نخواهد کاست و عزم آن را سست نخواهد کرد بلکه  به ایستادگی خود تا اخرین سرباز ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به سخنان ریاست جمهوری آمریکا در مورد امکان ارسال کارشناسان نظامی به عراق برای آموزش نظایمیان عراق گفت : نیروهای ائتلاف بین المللی یهودی ها و مسیحی با هدف حملات هوایی وارد عراق و سوریه شدند اما به زودی نیروهای زمینی خود را نیز اعزام خواهند کرد .

*شفقنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
3
30
لعنت بر وهابی های پست.