کد خبر: ۶۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۸۷

درخواست فردوسی پور برای رفع پارازیت

عادل فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب نود از مسوولان خواست که هرمشکلی که سبب ابتلای زیاد مردم به سرطان می شود را برطرف کنند و اشاره ای هم به پارازیت ها کرد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، فردوسی پور در شروع برنامه دوشنبه شب نود اشاره ای جالب در مورد افزایش آمار سرطان در ایران داشت.او البته صحبت هایش را با تسلیت در موردفوت مرتضی پاشایی آغاز کرد:« در ابتداتسلیت می گم فوت مرتضی پاشایی رو که فقدان بزرگی برای خانواده هنر و ورزشه و مردم هم حضور بسیار قابل توجهی در مراسم داشتن ...»

عادل فردوسی پور پس از این جملات سراغ آمار بالای سرطان در ایران رفت :« همینطور که همه می بینید تعداد سرطانی ها در ایران بسیار زیادشده و اگر هرکدام از شما دور وبرتان را ببینید متوجه می شوید که چقدر آمار سرطان نگران کننده است ... جوان های مثل دسته گل ، مثل آقای پاشایی که 30 سالش بودو...» و درخواستی که فردوسی پور داشت برای حل مشکلی توسط مسوولان :« امیدواریم که مسوولان دولت و مجلس و همه و همه با هم کمک کنند که دلایل این میزان سرطان رو بررسی و مشکل رو حل کنند»

اما مجری برنامه 90 گریزی هم زد به دلایلی که برای افزایش آمارسرطان گفته می شود:« همه کمک کنند تا مشکل به هر دلیلی به وجود اومده حل بشه ، حالا استرس هست ، فشار هست ، آلودگی هواست هرچیزی که هست ، ... پارازیت هست همه کمک کنند که حل بشود »

منبع: عصر ایران