کد خبر: ۶۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۹

درخشان: نمی‌خواهم رکوردم در برابر آنها خراب شود/قول می‌دهم مقابل استقلال زیبا و تهاجمی بازی کنیم

حمید درخشان می‌خواهد دربی را زیبا کند، او این قول را در آستانه دربی به هواداران پرسپولیس داد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد تیمش را برای دربی کاملا آماده می کند اما نکته اصلی این بازی، عملکرد بازیکنان در داخل زمین است. این مصاحبه را بخوانید تا از آخرین وضعیت سرخپوشان مطلع شوید: 

*براي دربي آمادهايد؟
بله به مرز خوبي از آمادگي رسيده‌ايم و همه چيز از نظر من OK است. 
*پرسپوليس قرار است در دربي تهاجمي به ميدان برود يا تدافعي؟
من قول مي‌دهم تيمي كاملاً تهاجمي را به ميدان بفرستم. 
*و اگر استقلال خواست تدافعي بازي كند، چه برنامه‌اي خواهيد داشت؟
به عقيده من اگر يك تيم به دنبال بازي دفاعي باشد، دربي خراب مي‌شود. ما مي‌خواهم يك بازي زيبا و جذاب را به مردم نشان بدهيم. دوست داريم هر دو تيم در شرايط آرماني به مصاف يكديگر بروند و تيمي كه بهتر بازي كرده صاحب امتيازات كامل شود. ما بايد مراقب تيم خودمان باشيم و استقلال را شكست دهيم. 
*قول مي‌دهيد بازي زيبا شود؟
ما كه دوست داريم بازي اين طور شود. نقطه قوت پرسپوليس در دربي، انجام بازي زيبا و تهاجمي است چون قرار شده ما خيلي خوب بازي كنيم اما دربي هميشه يك نقطه مبهم هم دارد. نقطه مبهم دربي، شرايط بازيكنان است. بايد ديد در روز دربي بازيكنان چه شرايطي دارند. آن موضوع مهم است. 
*پس سهم مربيان چه مي‌شود؟
ما تلاش‌مان را مي‌كنيم كه شرايط بازيكنان خوب باشد ولي در حقيقت مربيان تا پله‌هاي ورودي به زمين بازي با بازيكنان هستند. در داخل زمين، بازيكنان بايد خودشان را ثابت كنند. همه چيز در دربي در دست بازيكنان است نه مربيان. ما قول مي‌دهيم بهترين‌ها را به بازي بفرستيم و بهترين تاكتيك ممكن را به كار بگيريم ولي بايد ديد بازيكن با چه ذهنيتي به دربي نگاه مي‌كند. آيا بازيكن مي‌تواند فشار دربي را به دوش بكشد؟ آيا بازيكنان مي‌توانند شرايط بازي را به خودشان بقبولانند؟ آيا آنها توانايي كشيدن بار تيم را دارند؟ دربي مثل يك امتحان ترم آخر است، بازيكنان كلي درس مي‌خوانند و اساتيد زحمت مي‌كشند اما در روز امتحان بايد ديد آن دانشجو چه نمره‌اي مي‌گيرد. يكي 20 مي‌گيرد و يكي 12. 
*يكي از اميدهاي پرسپوليسي‌ها در اين دربي، حضور شما به عنوان مربي است كه هرگز به استقلال نباخته. خودتان چقدر اين اميد را زنده نگه مي‌داريد؟
بله من هم بسيار اميدوارم به راهم ادامه دهم و باز هم بتوانم از اين ركورد دفاع كنم. انشاءا... كه پيروز دربي پرسپوليس خواهد بود. 
*مي توانيد مثل دنيزلي يك ايمون زايد در دربي رو كنيد؟ 
اين چه حرفي است كه مي‌زنيد؟ تيم دنيزلي را نمي‌توانيد با تيم من مقايسه كنيد. شرايط را خودتان بهتر از من مي‌دانيد، چطور مي‌توانم يك ايمون زايد ديگر رو كنم؟ شما خودتان را جاي من بگذاريد. 
*و اينكه چرا بازار كري خواني قبل از دربي بين دو تيم تا اين حد سرد است؟
(مي خندد) نمي‌دانم، اين را از دوستان استقلالي بپرسيد اما من فكر مي‌كنم هنوز براي كري خواندن زود است. كم‌كم شروع مي‌شود.

*خبرآنلاین