کد خبر: ۶۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۹

کشف محموله میلیاردی برنج قاچاق در شیراز

مأموران پلیس آگاهی استان فارس با توقیف یک دستگاه تریلر، 23 تن برنج قاچاق کشف کردند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)،  رئیس پلیس آگاهی فارس با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر بارگیری برنج قاچاق توسط یک دستگاه تریلر از استان‌های جنوبی کشور و انتقال آن به سمت استان فارس، مراتب در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفته و اکیپی از مأموران به مسیر حرکت این محموله اعزام شدند.

سرهنگ سیروس حیدری ادامه داد: مأموران خودرو تریلر حامل کالای قاچاق را در یک عملیات غافلگیرانه متوقف و در بازرسی از آن 23 تن برنج قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی بود، کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه دو نفر متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

بنابر خبر دیگری از همین منبع، مأموران پلیس راه «آباده» استان فارس پنج دستگاه خودرو دارای بالای 10 میلیون ریال خلافی را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

رئیس پلیس راه شمالی فارس در این زمینه گفت: مأموران پلیس راه آباده در اجرای طرح ترافیکی در محورهای حوزه استحفاظی، پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین را جهت بررسی سوابق متوقف کردند.

سرهنگ کسری سیروسی ادامه داد: در بررسی‌ها و استعلام‌های انجام‌شده، مشخص شد این خودروها که شامل چهار دستگاه خودرو کامیون و یک دستگاه وانت دارای خلافی بالای ده میلیون ریال هستند.

منبع: فارس