کد خبر: ۶۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۱۹

موج گسترده پیامک علیه وزیر جدید پیشنهادی علوم/ نماینده رشت:جلوی این نیت ناپاک را نگیرند بیشتر می شود

ایرنا نوشت: پس از فضا سازی مجازی و ارتباطی برای ترور شخصیت دو وزیر پیشنهادی وزارت علوم، اکنون محمد فرهادی هدف گرفته شده است.

در حالیکه هنگام قرائت نامه رییس جمهوری برای معرفی فرهادی مدیر کهنه کار نظام به عنوان پنجمین وزیر پیشنهادی علوم، نمایندگان مجلس به جای دو دو مخالفت، با بیان چهار چهار موافقت علنی خود را اعلام کردند، قطار پیامک سازی و انتشار اطلاعات مجعول در رسانه ها برای مخالف سازی نمایندگان راه افتاد.

ابعاد این پیامک سازی و انتشار اطلاعات غلط به گونه ای گسترده شده که یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس این اقدامات را «شیطنت آمیز» و در برگیرنده «نیت ناپاک» اعلام کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به راه افتادن موج پیامک ها علیه گزینه پیشنهادی علوم، گفت: این رویه نشان می دهد نیت ناپاکی درمیان است و عده ای با بی تقوایی و شیطنت خاصی عمل می کنند.

او با اشاره به معرفی محمد فرهادی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: روحانی با اهتمام ویژه و در دقیقه 90 فرهادی را به عنوان وزیر پشنهادی خود معرفی کرد که بلافاصله نیز جو مثبت و خوبی در مجلس فراهم شد مبنی بر اینکه غائله وزارت علوم ختم به خیر شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بلافاصله و از دقایقی بعد از معرفی فرهادی، برخی سایت ها و خبرگزاری هایی شروع کردند به ارسال پیامک و پرونده سازی برای آقای فرهادی که تا دیروز علیرغم اینکه مسئولیت ملی در کشور داشته، هیچ مطلب سوئی از او منتشر نمیشد.

او درباره محتوای این پیامک ها و پرونده سازی ها علیه فرهادی توضیح داد: با توجه به اینکه خط قرمز مجلس جریان فتنه است و مقام معظم رهبری هم تاکید کرده بودند که باید مرزبندی با جریان فتنه مشخص شود، این پیامک ها با بی تقوایی و شیطنت خاصی در راستای آن است که بگوید فرد معرفی شده در راستای همان گزینه های قبلی است و تعمدا فضایی ایجاد می کنند که به نمایندگان ذهنیت خاصی را القا کنند.

این نماینده مجلس گفت: از لحظه معرفی فرهادی و ظرف چند ساعت گذشته، جریان پیامک های منفی علیه فرهادی در جهت تشویش اذهان نمایندگان شروع شده و ادامه دار است که اگر جلوی آن گرفته نشود، در هفته آینده بیشتر خواهد شد لذا لازم است مسئولان امر دخالت کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه دولت در معرفی وزیر همراهی کرده ادامه داد: حاشیه ساختن یعنی بلند شدن بوی نفاق و راه افتادن قصه دیگری.