کد خبر: ۶۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۷

دست های پشت پرده علیه تراکتورسازی؟/خطیبی:نمی گذارم با کارهای شان صدر جدول مان را بگیرند!

رسول خطیبی می گوید انتخاب داور اصفهانی برای بازی این تیم با نفت نشان از این دارد که جریانی می خواند ترمز تراکتورسازی را بکشند.

رسول خطیبی بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل نفت تهران گفت:‌دیگر نمی‌خواهم صحبت فنی انجام دهم. هر چقدر تمرین می‌کنیم و روی بازی حریف آنالیز انجام می‌دهیم اتفاقاتی می‌افتد که امتیازات را از دست می‌دهیم. در سه بازی ما اتفاقاتی افتاده که اگر در مورد آن حرف بزنم محروم می‌شوم.

وی افزود:3 بازی ما مقابل نفت تهران، سپاهان و یک تیم دیگر که الان در ذهنم نیست را نگاه کنید. نمی‌دانم حسین عسگری یا چه کسی مسابقات را آنالیز می‌کند اما امروز شروع مجدد بیرانوند که منجر به گل دوم این تیم شد، در شرایطی اتفاق افتاد که دست بیرانوند از محوطه جریمه خارج شده بود.نمی‌دانم چرا در شرایطی که سپاهان یکی از رقیبان مستقیم ما است داور کناری این مسابقه از اصفهان انتخاب می‌شود. من تا به الان در مورد داوری صحبت نکردم اما اجازه نمی‌دهم برخی افراد با تصمیماتی که می‌گیرند بخواهند جلوی قهرمانی ما را بگیرند. آقایان شما نمی‌توانید تیم من را از صدر جدول پایین بیاورید و با مدارک و فیلم‌هایی که ارائه می‌کنم نشان می‌دهم که حق ما چطور تضییع شده است.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه رفتارش باعث شد هواداران علیه داور تحریک شوند، خاطرنشان کرد: من از هواداران خواستم به داور بی‌احترامی نکنند و او را تشویق کنند.

خطیبی در مورد اینکه جمشید نظمی اعلام کرده داوری مشکلی نداشت، عنوان کرد: نظمی که نمی‌تواند در مورد مسائل فنی صحبت کند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه این تیم در خط دفاع مشکل داشت، تصریح کرد: امروز اگر قانون اجازه می‌داد 5-6 بازیکن را تعویض می‌کردم و واقعا شرایط خوبی نداشتیم.

وی در مورد اینکه دروازه‌بانش روی گل دوم بیشتر از داور مقصر بود،‌گفت:‌در این ارتباط صحبت نمی‌‌کنم و شما بهتر است فیلم بازی را ببینید.