کد خبر: ۶۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۱۸

همسر یک استقلالی از دربی 6تایی ها می گوید

عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به دربی پایتخت گفت: «با اینکه خیلی‌ها می‌گویند این مسابقه با تساوی به پایان می‌رسد، اما احساس می‌کنم استقلال برنده شود.»


به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری، درباره دربی و خاطره‌اش از حضور در ورزشگاه در سال 52 گفت: «15-14 ساله بودم و هنوز ازدواج نکرده بودم که با تعدادی از همکلاسی‌هایم به ورزشگاه رفتم که این دیدار با نتیجه 6 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. من در آن زمان در باشگاه تاج بسکتبال بازی می‌کردم و همسرم هم در باشگاه تاج فوتبال بازی می‌کرد. البته منصور در این بازی آسیب‌دیده بود و اصلا بازی نکرد.»


وی ادامه داد: «خاطره بدی بود. همه بعد از این شکست گریه می‌کردیم. بعد از این سال هم تبعات این شکست تا الان باقی مانده و تا بخواهیم حرفی بزنیم بحث 6 تایی‌ها را پیش می‌کشند. هیچ کس به اندازه خانواده ما در معرض خوشی‌ها و ناخوشی‌های دربی قرار ندارد. تا زمانی که منصور مربی بود حساسیت‌ها روی خانواده ما بیشتر بود. پسر و دخترم هم بسیار نسبت به این بازی حساس هستند با وجود اینکه دخترم در خارج از کشور زندگی می‌کند، اما همچنان خبرهای این دربی را پیگیری می‌کند.»


نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در ادامه این مصاحبه به یکی دیگر از خاطراتش اشاره کرد و گفت: «یادم نیست چه سالی بود، اما استقلال در دربی پیروز شده بود. دخترم یک سال داشت و پسرم 10 ساله بود. بعد از این پیروزی پسرم از خوشحالی دخترم را به هوا پرتاب کرد به طوری که سر دخترم به سقف برخورد کرد!»

 
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه دربی مانند گذشته حساسیت ندارد، عنوان کرد: «در گذشته دربی‌ها پاک بود و حال و هوای دیگری داشت.»

 
شجاعی درباره اینکه به یاد دارد که چند دربی را از نزدیک تماشا کرده، خاطرنشان کرد: «از سال 53 تا زمان انقلاب مسئول اسکوربورد ورزشگاه آزادی بودم و همه مسابقات را می‌دیدم. قبل از آن هم در زمان بچگی به ورزشگاه می‌رفتم.»

 
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره دربی روز یکشنبه پایتخت گفت: «با اینکه خیلی‌ها می‌گویند احتمال دارد این مسابقه با تساوی به پایان برسد، اما احساس می‌کنم استقلال برنده دربی باشد.»

منبع: فارس