کد خبر: ۶۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۰۶

جزئیات جنایات گرگ‌های سیرجان

سرانجام پس از مدت‌ها فرار، اعضای باند «گرگ‌ها» شناسایی شدند و به دام پلیس افتادند.اعضای این باند ۶ نفرند و بین ۱۸ تا ۲۰ سال سن دارند و برخی از آنها سابقه‌دار هستند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، اين باند براي مدت‌ها باعث رعب و وحشت بسياري در منطقه مكي‌آباد سيرجان شده بودند. آنها پس از مصرف مشروبات الكلي اقدامات مجرمانه خود را انجام مي‌دادند. مهم‌ترين بخش از جنايات آنها اين بود كه برخي از اعضاي باند به سراغ خانه‌هايي مي‌رفتند كه احتمال مي‌دادند در آنجا زنان يا دختران تنها حضور دارند. آنها با زور وارد اين منازل شده و دختر يا زناني را كه در خانه تنها بودند به زور مورد آزار و اذيت قرار مي‌دادند. آنها سپس طعمه‌هايشان را تهديد مي‌كردند كه درصورت شكايت، آنها را خواهند كشت و پس از آن متواري مي‌شدند.

گزارش‌ها حاكي از آن است كه تاكنون 11نفر از شهروندان از اعضاي اين باند شكايت كرده‌اند كه در اين ميان 3مورد تجاوز به عنف، 4مورد ورود به عنف و سرقت و چندين جرم ديگر در پرونده متهمان ثبت شده است. با دستگيري اين باند، مقامات انتظامي و قضايي از عموم شهروندان خواسته‌اند درصورتي‌كه هرگونه شكايتي از اعضاي اين باند دارند به پليس آگاهي يا دادسراي عمومي و انقلاب مراجعه كنند و مطمئن باشند پليس و دستگاه قضايي از شاكيان حمايت كرده و هيچ‌گونه ترسي از طرح شكايت نداشته باشند.

در همين حال ظهر چهارشنبه گذشته، فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان با بيان خبر دستگيري اعضاي اين باند گفت: از چندين‌ماه پيش شكايت‌هاي متعددي از سوي شهروندان خصوصاً اهالي منطقه مكي‌آباد به پليس و دستگاه‌ قضايي اعلام شد كه از شرارت گروهي جوان حكايت داشت.

سرهنگ هادي ثمره افزود: زورگيري، سرقت طلاجات، ورود به عنف، آزار و اذيت بانوان، باج‌گيري، ايراد ضرب و جرح عمومي و ايجاد ناامني و رعب و وحشت در شهرستان برخي از جرايم اعضاي اين باند را تشكيل مي‌دهد و اعضاي اين باند با نقاب و پوشيدن لباس‌هاي سياه و ظاهري رعب‌آور در اين منطقه تردد كرده و مرتكب جنايت مي‌شدند. سرهنگ ثمره تصريح كرد: مأموران پليس آگاهي شهرستان سيرجان پس از 3‌ماه بررسي هدفمند سركرده باند را شناسايي و او را دستگير كردند. اين متهم پس از دستگيري راز جنايات خود و ديگر همدستانش را برملا كرد و محل اختفاي آنها را نشان داد. پس از شناسايي اعضاي ديگر باند مأموران همه آنها را در حومه شهر سيرجان دستگير و به جنايات سريالي اين افراد پايان دادند.
*همشهری
برچسب ها: سیرجان ، جنایت ، گرگ ، تیک