کد خبر: ۶۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۰

زمزمه‌های افزایش تولید تندر 90

توافقات اولیه با شرکت رنو برای افزایش تولید خودروی تندر 90 صورت گرفته است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، در چند ماه اخیر به دلیل کاهش تحویل قطعه از سوی شرکت رنو پارس، تولید خودروی تندر 90 در دو شرکت خودروساز داخلی حداقل ممکن رسیده است.

در این زمینه چندی پیش یک مقام مسوول در شرکت خودروساز تولیدکننده تندر 90 در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که شرکت رنو منتظر نتایج مذاکرات ایران با گروه 1+5 است.

در آن زمان وی اظهار کرده بود که رنو از تمدید قرارداد تولید خودروی تندر 90 با وجود اتمام مهلت این قرارداد، خودداری کرده و همه چیز را به نتیجه مذاکرات موکول کرده است.با این حال براساس جدیدترین اخبار به دست آمده در مذاکرات یک ماه اخیر توافق اولیه با شرکت رنو برای افزایش تولید تندر 90 صورت گرفته است.

در این زمینه مدیر فروش یکی از شرکت‌های خودروساز داخلی در گفت‌وگو با ایسنا می‌گوید: احتمالا از اواخر آذر ماه تولید خودروی تندر 90 افزایش خواهد یافت.

وی با بیان این‌که رنو در این زمینه می‌خواهد به تعهدات خود عمل کند خاطرنشان می‌کند: براساس صحبت‌های صورت گرفته حتی در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات ایران و 1+5 در مهلت مقرر رنو ارسال قطعه به ایران افزایش خواهد داد.

این مدیر فروش یکی از شرکت‌های خودروسازی داخلی تصریح می‌کند: با توجه به بزرگی بازار ایران رنو نمی‌تواند از این بازار چشم پوشی کند بنابراین از مواضع گذشته خود مقداری کوتاه آمده است. 
منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: تیک ، تندر نود ، خودرو ، بازار ، Tik