کد خبر: ۶۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۰

آماده‌باش اورژانس و آتش‌نشانی برای دربی

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، آتش نشانان از ساعتی قبل از بازی تا پایان و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن عبور و مرور در محل های تعیین شده حضور خواهند داشت.
اورژانس و آتش نشانی تمهیدات خود برای شهرآورد را تشریح کردند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی علاوه بر آماده باش ایستگاه 20 مستقر در استادیوم آزادی و ایستگاه‌های اطراف ورزشگاه 23 دستگاه خودرو عملیاتی شامل 10 دستگاه خودروی سنگین منبع دار، 10دستگاه موتور سیکلت به همراه یک گروه کامل نجات در استادیوم آزادی و همچنین بزرگراه راه‌های اطراف و مسیرهای منتهی به ورزشگاه ها مستقر خواهند شد.

ملکی با بیان اینکه 50 نیروی آتش‌نشان نیز با تجهیزات کامل در درهای اصلی، پارکینگ‌ها و محوطه استادیوم آزادی تامین ایمنی تماشاگران را برعهده خواهند داشت، گفت: 10 تن از مدیران ارشد سازمان نیز در محل حضوز خواهند داشت.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، آتش نشانان از ساعتی قبل از بازی تا پایان و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن عبور و مرور در محل های تعیین شده حضور خواهند داشت.

تمهیدات اورژانس در داربی

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده 10 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه خودروی فرماندهی در استادیوم آزادی، درهای ورودی و محورهای ورودی به آن مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه 40 تن از پرسنل اورژانس اعم از پزشک، پرستار و ... در این روز در محل استادیوم آزادی حضور خواهند داشت، خاطر نشان کرد: استقرار عوامل اورژانس از ساعت 11 صبح فردا آغاز شده و تا پایان زمان بازی و تخلیه کامل استادیوم ادامه خواهد داشت.