کد خبر: ۶۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۶۴

ماجرای ربوده شدن پسر ثروتمند قمی

سه پسر شرور که با همدستی یکدیگر اقدام به ربودن پسر یکی از ثروتمندان قم کرده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، چند روز پیش مردی با مراجعه به کلانتری مهدیه قم، از گم شدن پسرش به نام ابراهیم خبر داد. در حالی که تحقیقات آغاز شده بود، مرد غریبه ای با شاکی تماس گرفت و تهدید کرد باید برای آزادی پسرش مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان پول بپردازد.
 
تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد آدم ربا و نجات گروگان ادامه داشت تا این که روز بعد جوان ربوده شده به نام ابراهیم با حضور در پلیس آگاهی عنوان کرد آدم ربا ها که سه نفر بودند وی را درحومه شهر رها کرده و گریخته اند.
 
مرد ربوده شده به پلیس گفت: چند هفته ای بود پیامک های عاشقانه ای از زنی جوان دریافت می کردم. او از من خواست یکدیگر را ملاقات کنیم. بنابر این برای دیدن وی به اطراف شهرک پردیسان رفتم تا برای نخستین بار یکدیگر را ببینیم. زمانی که منتظر زن جوان بودم، سه پسر جوان به من نزدیک شده و با چاقویی که همراه داشتند، مرا با تهدید به قلعه ای متروکه منتقل کردند.
 
با شکایت وی، متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و یکی از آنها به نام ناصر شناسایی و دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی اعتراف کرد با همدستی دو نفر از دوستانش دست به این کار زده است. در مرحله بعدی تحقیقات متهم دوم به نام احسان دستگیر شد.
 
در تحقیقات از وی معلوم شد او از اقوام شاکی است. وی در بازجویی ها گفت: با شاکی که از اقوامم بود، اختلاف داشتم. بنابراین موضوع ربودن پسرش را با دوستانم در میان گذاشتم. قرار بود با این کار دست به اخاذی از او بزنیم.
 
در ادامه نقشه مان متوجه شکایت شاکی شده و گروگان را رها کردیم. ماموران سپس سومین متهم را دستگیر کردند که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: جام نیوز
برچسب ها: ربوده شدن ، ثروتمند ، پلیس ، تیک