کد خبر: ۶۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۲

حضور پلیس اسب‌سوار در دربی تهران

فرمانده یگان اسواران یگان ویژه ناجا از حضور یک یگان کامل و با تجهیزات تخصصی در شهرآورد امروز و به منظور تشریفات و تامین امنیت استادیوم آزادی در هفتاد و نهمین شهرآورد پایتخت خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سرهنگ فرزاد کیانیان با اشاره به نخستین حضور یگان اسب اسواران یگان ویژه ناجا در استادیوم آزادی اظهار داشت: امروز و همزمان با برگزاری دربی هفتاد و نهم پایتخت و بازی تیم‌های پُرطرفدار استقلال و پرسپولیس، یگان اسواران ناجا نخستین حضور خود در استادیوم آزادی را تجربه می‌کند.

فرمانده یگان اسواران یگان ویژه ناجا افزود: یگان اسواران نیروی انتظامی با توجه به قابلیت خاصی که دارد، امروز مسئولیت برگزاری تشریفات و تامین امنیت استادیوم در نقاط کور را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: ماموران این یگان از ساعتی پیش با گشت زنی در داخل استادیوم و محوطه اطراف آن، تامین امنیت را بر عهده گرفتند و در تلاشند با حضور و گشت زنی در تمام نقاط استادیوم و جنگل‌زارهای اطراف، امنیت برگزاری این مسابقه را تامین و با هرگونه هنجار شکنی و رفتار مجرمانه برخورد کنند تا به امید خداوند این دیدار نیز در امنیت و آرامش کامل برگزار شود و علاقمندان با آرامش از دیدن این مسابقه لذت ببرند.

کیانیان در پایان با تاکید بر اینکه ماموران این یگان با هرگونه اعمال مجرمانه از قبیل فروش مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی برخورد می‌کنند، خاطرنشان کرد: در ماموریت امروز، یک یگان کامل اسب سوار و با تجهیزات کامل و متناسب با این ماموریت حضور دارند. 
*تسنیم
برچسب ها: پلیس ، اسب سوار ، دربی ، تهران ، تیک