کد خبر: ۶۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۳

ديوانه بازي سارق خودرو در فرودگاه

  يک مرد انگليسي تحت تاثير داروهاي مخدر توهم زا، خودرويي را دزديد و با ورود به باند يک فرودگاه خود را به مزرعه اي رساند و تظاهر به کشاورزي کرد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)،«متيو دابسون» 40 ساله در شرق انگليس پس از دزديدن خودروي پارک شده اي با سرعت جاده «لينکلن شاير» را در پيش گرفت و با حرکات خطرناک چند گروه گشت پليس را به دنبال خود انداخت.

    اين تعقيب و گريز همچنان ادامه يافت تا خودروي سارق به ورودي فرودگاه «هامبرساير» در حومه «لينکلن شاير» رسيد. راننده در حالي که نمي خواست به دام ماموران بيفتد با سرعت به سمت حصارهاي دور باند رفت. اين مرد با تخريب حصارها به داخل باند رسيد و براي چند هواپيماي در حال فرود مشکل ايجاد کرد.

وي پس از طي طول باند با ويراژ هاي خطرناک، به جاده کناري رسيد و وارد زمين هاي زراعي شد و در حالي که فکر مي کرد هيچ کس او را نمي بيند، با سرعت به سمت مزرعه اي دويد و با تظاهر به کارکردن در مزرعه در پاسخ به ماموران از سرقت ابراز بي اطلاعي کرد.

    اين راننده ديوانه با وجود اصرار بر بيگناهي به اداره پليس منتقل شد و دادگاه او را به سه سال و هشت ماه حبس محکوم کرد.

    به گفته مسئولان فرودگاه اين مرد با ويراژ هاي هولناک در باند براي بسياري از پروازها مشکل ايجاد کرد و در ساعت پرواز هواپيماها اختلال به وجود آورد.
*ایران