کد خبر: ۶۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۵۸

درگيري مقتول با همسرش حادثه آفريد

مردي كه به قتل يكي از آشنايان خود اعتراف كرده، در جريان بازجويي ها به داشتن ارتباط پنهاني با همسر مقتول نيز متهم شده است: اتهامي كه به كلي از سوي او انكار مي شود.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، مردي كه به قتل يكي از آشنايان خود اعتراف كرده، در جريان بازجويي ها به داشتن ارتباط پنهاني با همسر مقتول نيز متهم شده است: اتهامي كه به كلي از سوي او انكار مي شود.
    اوايل مرداد ماه امسال خانواده يي تهراني به پليس آگاهي مراجعه و اعلام كردند فرزندشان چند روز است از خانه خارج شده و بازنگشته است.

 پدر خانواده به ماموران گفته بود كه پسرش به همراه همسر و فرزندش در يكي از محله هاي جنوب شهر تهران زندگي مي كند اما بعد از چند روز كه خبري از او نداشته اند به منزلش مراجعه و متوجه مي شوند مدتي است از خانه خارج شده اما بازنگشته است.

با تكميل اظهارات خانواده مرد گمشده، به سرعت تيمي از كارآگاهان بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. تحقيقات اوليه ماموران از خانواده مقتول نشان مي داد مرد گمشده مدتي است با همسر خود درگيري هاي شديدي داشته است. موضوعي كه به عنوان يكي از سرنخ هاي پرونده در دستور بررسي قرار گرفت.

 همزمان گروه ديگري از ماموران به انجام تحقيقات ميداني از محل هاي رفت و آمد مرد گمشده پرداختند كه در جريان آن مشخص شد عده يي از اهالي محله يي در جنوب شهر تهران، چند روز قبل از طرح شكايت، مرد گمشده را در نزديكي خانه يكي از آشنايانش ديده اند. به اين ترتيب به سرعت تيمي از كارآگاهان براي بررسي صحت اين سخنان وارد عمل شدند. در حالي كه تحقيقات ماموران ادامه داشت گزارش كشف يك فقره جسد سوخته در حوالي اسلامشهر تهران به پليس آگاهي داده شد. با صادر شدن دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني براي تشخيص هويت و علت مرگ ارتباط آن با پرونده مرد گمشده روشن شد.

 گزارش پزشكي قانوني نشان مي داد جسد سوخته شده متعلق به همان مرد گمشده است. گزارشي كه فرضيه قتل مرد جوان را ثابت كرد و پرونده را در مسير تازه يي قرار داد. همزمان سرنخ هاي به دست آمده از آخرين محل رويت مقتول، ماموران را به خانه مورد نظر كشاند كه در جريان آن مشخص شد صاحب خانه پسرخاله مقتول است كه چندي پيش درگيري شديدي با او داشته است.

به اين ترتيب و به اين دليل كه تمام شواهد اتهام قتل از سوي اين مرد را تقويت مي كرد دستور بازداشت او صادر و به عنوان متهم اصلي پرونده براي انجام بازجويي ها به پليس آگاهي منتقل شد. در گزارش پزشكي قانوني آمده بود مقتول پس از درگيري شديد با قاتل به علت خفگي به قتل رسيده است. با اين حال متهم در جريان بازجويي ها قصد انكار قتل مرد جوان را داشت كه پس از روبه رو شدن با مستندات پليسي لب به اعتراف گشود و به قتل آشناي خود اقرار كرد. متهم در اعترافات خود بدرفتاري مقتول با همسرش را انگيزه قتل عنوان كرد و گفت: من با مقتول رفت و آمد خانوادگي داشتم.

او مرتب همسرش را كتك مي زد و او را اذيت مي كرد. همسر او هم با من درددل مي كرد و مي گفت كه از دست كتك هاي شوهرش خسته شده است. من هم كه دلم براي اين زن سوخته بود يك روز سر همين موضوع با مقتول درگير شدم و او را به قتل رساندم و جسدش را به آتش كشيدم. همچنين در بازسازي صحنه جرم مشخص شد قاتل پس از خفه كردن مقتول او را به يكي از بيابان هاي اسلامشهر منتقل كرده و جسدش را به آتش كشيده است. با اينكه قاتل به قتل مرد جوان اعتراف كرده بود اما انگيزه قاتل ابهامات جديدي به پرونده افزوده بود.

 به اين ترتيب تحقيقات ماموران ادامه يافت تا جايي كه احتمال وجود ارتباط پنهاني بين او و همسر مقتول را تقويت كرد. اين در حالي بود كه در جريان بازجويي ها مشخص شد قاتل ٢٠ روز قبل از جنايت، همسر خود را نيز طلاق داده است. با اين حال متهم در تمامي اعترافات خود، داشتن هرگونه ارتباط پنهاني با همسر مقتول را انكار كرده است. به گفته جمشيدي، بازپرس شعبه دوم دادسراي جنايي تهران، ماموران براي بررسي صحت و سقم اين احتمال به سرعت همسر مقتول را نيز به پليس آگاهي منتقل كردند كه او نيز در جريان بازجويي ها داشتن هرگونه ارتباط پنهاني با قاتل را انكار كرده است. همسر مقتول در اعترافات خود گفته است: من با قاتل هيچ ارتباطي نداشتم.

روز حادثه چون شوهرم در شهرستان بود من به خانه متهم رفتم تا از او پول بگيرم. حتي بچه من و بچه او هم در خانه بودند. اما چون همزمان با من شوهرم هم به خانه آمده و مرا تعقيب كرده بود به من مشكوك شد و به خانه متهم آمد و كتكم زد. شوهرم آنقدر مرا كتك زد كه بيهوش شدم. پس از آن وقتي به هوش آمدم ديدم كه متهم در حال خفه كردن شوهرم است. او مرا تهديد كرد كه اگر به كسي حرفي بزنم من و بچه ام را نيز به قتل مي رساند. او حتي از من خواست كه در پنهان كردن جسد به او كمك كنم.

    به اين ترتيب و به گفته بازپرس شعبه دوم دادسراي جنايي تهران، آخرين دفاعيات متهم دريافت شده و انتظار مي رود پس از برگزاري جلسه آخرين دفاع به زودي قرار مجرميت متهم صادر شود.
    
منبع: اعتماد