کد خبر: ۶۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۴

درخشان: باید ۵۰ روز به هواخوری برویم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از یک طرف باید هر سه روز یکبار بازی کنیم ولی بعد باید به خاطر تیم ملی ۵۰ روز به هواخوری برویم!

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، حمید درخشان در مورد آخرین شرایط سرخپوشان پس از پیروزی در دربی، بازی روز پنجشنبه پرسپولیس در جام حذفی، فشردگی بازی‌های پرسپولیس در این مقطع و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

وضعیت تیم بعد از پیروزی در دربی چطور است؟

خدا را شکر همه چیز خوب است. بچه‌ها درک کرده‌اند که در چه موقعیتی هستند و تلاش می‌کنند تا شرایطی بهتر از این پیدا کنند. امیدوارم این وضعیت تداوم داشته باشد.

دوروز دیگر باید در چارچوب جام حذفی و در سیرجان به میدان بروید،‌ در این مورد توضیح می‌دهید؟

این وضعیت وحشتناک است. مگر می‌شود فاصله بین دو بازی مهم به این اندازه کم باشد؟! چنین شرایطی در هیچ‌ کجای دنیا دیده نمی‌شود. حالا ما مجبوریم که زمان را از دست بدهیم و فرصتی برای بازسازی تیم نداشته باشیم. ما حتی نمی‌توانیم ریکاوری کنیم.

با این شرایط هدف‌تان در جام حذفی چیست؟

ما برای برد به زمین می‌رویم اما بازیکن نداریم! واقعاً شرایط بدی است و نمی‌دانم باید چه کار کنیم. بازی پشت بازی آن هم با این حجم محروم و مصدوم واقعاً ظلم است. نمی‌دانم باید به چه کسی شکایت کنم. از یک طرف باید هر سه روز یکبار بازی کنیم ولی بعد باید به خاطر تیم ملی ۵۰ روز به هواخوری برویم!

رسماً خواهان تعویق بازی نشده‌اید؟

خودم به سازمان لیگ می‌روم و در این مورد با مسئولان صحبت می‌کنم. البته این شرایط برای استقلال هم وجود دارد. نمی‌دانم ما می‌خواهیم در فوتبال پیشرفت کنیم یا فقط یک کاری انجام دهیم؟!

با این شرایط از دربی احتمالی جام حذفی استقبال می‌کنید؟

چرا کسی متوجه نمی‌شود بحث استقلال یا دربی نیست، بحث این است که زمانی برای بازسازی نداریم. درحالی که شش هفت بازیکن محروم و مصدوم داریم مجبور نیستیم هر سه روز یکبار بازی کنیم. نمی‌دانم به چه قیمتی می‌خواهیم جام حذفی را تمام کنیم. واقعاً خوب است با این وضع جام را به پایان برسانیم؟

وضعیت بازیکنان محروم و مصدوم پرسپولیس چطور است؟

ما در حال حاضر دو بازیکن مصدوم و سه محروم داریم و سه نفر هم از قبل نیستند. این می‌شود هشت بازیکن، حالا از فهرست ۱۸ نفره هشت نفر کم کنید، دو دروازه‌بان هم حساب کنید که می‌شود هشت بازیکن! بعد هوادار هم توقع دارد تیم با این وضعیت موفق شود و نتیجه بگیرد.

خب می‌توانید در نیم‌فصل پرسپولیس را تقویت کنید.

تا نیم‌فصل سه بازی دیگر باقی مانده است. اصلاً‌ کجای دنیا پس از دو بازی از دور برگشت نیم‌فصل شروع می‌شود؟! با این شرایط فکر نمی‌کنم صدای فریادم به جایی برسد. پرسپولیس مظلوم است، به خدا مظلوم است.

کمی از این فضا فاصله بگیریم، فهرست بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه تحویل داده‌اید؟

فهرست بازیکنان داخلی نه، ولی نام چند بازیکن خارجی را به باشگاه داده‌ام و قرار است در جلسه‌ای در این مورد تصمیم‌گیری کنیم اما در حال حاضر مشکل ما این نیست، مشکل ما این است که باید پنجشنبه در جام حذفی بازی کنیم و بعد از آن هم به مصاف نفت برویم.

در مورد تغییر و تحولات اخیر مدیریتی در باشگاه پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

از حضور کاشانی و کلانی در باشگاه پرسپولیس خیلی خوشحال شدم. آنها اسطوره‌های پرسپولیس هستند و با حضورشان بار فنی تیم بالاتر می‌رود. کاشانی و کلانی به خانه خود برگشتند و من از این موضوع خوشحالم. امیدوارم حضور این استخوان خورد کرده‌ها باعث و بانی خیر در پرسپولیس شود.

*تسنیم