کد خبر: ۶۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۸

تداوم بارش باران در پایتخت

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران تا ظهر فردا در پایتخت خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای ایلام، خوزستان، بوشهر، کردستان، کرمانشاه، غرب اصفهان، چهارمحال بختیایری ، شمال و غرب فارس، گیلان و همدان و مازندارن بارش باران پیش بینی شده است و در ارتفاعات آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی بارش برف خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امروز با شدت کمتری در ارتفاعات تهران بارش برف داریم و بارش باران در قم، قزوین، همدان و تهران تا فردا پیش بینی شده است، افزود: بارش باران را فردا در خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس، سمنان خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای نیمه شمالی کشور گیلان و مازندارن امروز و فردا بارندگی داریم، گفت: دمای هوای امروز مشهد ۷ درجه سانتی گراد و فردا به صفر درجه سانتی گراد می‌رسد درواقع باید بگویم کاهش دما از امروز تا پایان هفته در مشهد حاکم است.

گودرزی با بیان اینکه دمای هوای امروز تهران ۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود، افزود: بارش باران امروز و فردا در تهران پیش بینی شده است که اواخر وقت فردا کاهش دما داشته و پنج شنبه و جمعه مجدد بارش باران پراکنده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز شاهد افت ۶ درجه‌ای دمای تهران خواهیم بود ولی از فردا تا پایان هفته یک درجه یک درجه افزایش خواهد یافت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی از امروز وجود دارد که توصیه می شود مسافران تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته باشند، گفت: با توجه به مواج بودن دریای خزر توصیه می‌شود تردد قایق‌های ماهیگیری باید با احتیاط در سطح دریا تردد کنند یا از رفت و آمد خودداری کنند.

گودرزی بیان کرد: در جنوب و جنوب غرب کشور، شمال خوزستان، بوشهر و فارس رعد و برق و تگرگ احتمالی پیش بینی شده است که توصیه می‌شود خودرو خود را در جای مناسب گذاشته شود همچنین باید بگویم که احتمال خسارات به محصولات کشاورزی وجود دارد.
*تسنیم