کد خبر: ۶۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۴

سربازی فراری‌ها به جام ملت‌ها نمی‌روند

بازیکنانی که کارت‌های معافیتشان دچار مشکل شده است با تیم ملی به جام ملت‌ها نمی‌روند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا اواخر دی ماه امسال در کشور استرالیا برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها با تیم‌های امارات، قطر و بحرین در مرحله گروهی مسابقه خواهد داد.

بر همین اساس قرار است لیست اولیه و ۵۰ نفره تیم های ملی کشورهای مختلف تا تاریخ ۱۸ آذرماه و حدود یک ماه مانده تا آغاز رقابت‌ها به جام ملت‌های آسیا به AFC ارسال شود.

در همین رابطه و طبق اعلام مسئولان فدراسیون تا این لحظه نام هیچکدام از بازیکنانی که کارت‌های معافیتشان دچار مشکل شده است در این لیست وجود ندارد و این دسته از بازیکنان با تیم ملی به جام ملت‌ها نخواهند رفت.

از معروف‌ترین این بازیکنان می‌توان به مهرداد پولادی و حسین ماهینی اشاره کرد که با وضعیتی که آنها با آن مواجه هستند، تا به حال حضور در اردوهای بعدی تیم ملی و تجربه رقابت در جام ملت‌های آسیا را از دست خواهند داد، مگر اینکه تا ۱۸ آذر برای این بازیکنان به خصوص پولادی که کی‌روش اصرار خاصی برای حضور وی در تیم ملی دارد، از سوی مقامات ذیربط تبصره‌هایی ایجاد شود تا مشکل مدافع تیم ملی که اتفاقاً از بازیکنان خوب تیم ملی در جام جهانی بود به صورت موقتی رفع شود.
*فارس