کد خبر: ۶۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۶

40 مجروح در واژگونی اتوبوس مسافربری

 واژگونی اتوبوس در کهگیلویه و بویراحمد 40 مجروح بر جای گذاشت. حادثه یکشنبه‌شب، ساعت 21:30 در کلیومتر هفت محور یاسوج – اقلید در شهرستان بویراحمد رخ داد و اتوبوس مسافربری به خاطر ناتوانی در کنترل اتوبوس در سر پیچ، منحرف و واژگون شد. با وقوع این حادثه، هشت آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

 به گزارش فرهيختگان آنلاين(FDN.IR)، این حادثه تلفات جانی نداشت و مجروحان حادثه که ۲۵ مرد، ۱۴ زن و یک کودک بودند به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند. به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، حال همه مجروحان رضایت‌بخش است و تنها یک کودک مجروح که وضعیت وخیمی داشت به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.  همچنین سرهنگ منوچهر سیاهپور، رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد به ایسنا گفت: «این اتوبوس از مبدا میبد یزد به مقصد آبادان خوزستان در حرکت بود.

کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ اعلام کردند.»  سیاهپور بیان کرد: «همه عوامل دستگاه‌های خدماتی و امدادی از جمله اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، پلیس راه، پایانه‌ها و حمل‌ونقل و راهداری از لحظه‌های اول بر سر صحنه حادثه حاضر شدند و اقدام به کمک، امداد و انتقال مجروحان به مراکز درمانی کردند.»

براساس این گزارش، در این اتوبوس ۴۲ مسافر حضور داشت که ۴۰ نفر آنها مجروح شدند که به سرعت و با همکاری مرکز اورژانس و سازمان هلال‌احمر مجروحان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند. دو نفر از مجروحان نیاز به اتاق عمل داشتند که عمل جراحی آنها انجام شد و سایر مجروحان به صورت سرپایی مداوا شدند.