کد خبر: ۶۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۵

دستگیری سارق محله کامرانیه در بانک

رئیس کلانتری 123 نیاوران از دستگیری سارقی که قصد داشت دو روز پس از سرقت چک‌های مسروقه از مالباخته آنها را در بانک نقد کند، خبر داد.

 به گزارش فرهيختگان آنلاين(FDN.IR)، سرهنگ رحمان نعمتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: «چندی پیش یکی از شهروندان ساکن در منطقه کامرانیه با حضور در کلانتری 123 نیاوران اعلام کرد که خودروی سواری‌اش از سوی سارق یا سارقان ربوده شده و اموال شخصی، کیف حاوی پول و مدارکش نیز به سرقت رفته است.»

وی با بیان اینکه تیمی از ماموران کلانتری رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: «در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که در میان اموال ربوده شده یک فقره چک با مبلغ بالا که در وجه حامل صادر شده بود وجود دارد.»

 دو روز بعد سارق برای نقد چک به یکی از شعبه‌های بانک در همان محدوده مراجعه کرد. متصدی بانک پس از رویت چک مسروقه رئیس بانک را در جریان قرار داد و دقایقی بعد ماموران در محل حاضر شدند و سارق را دستگیر و به همراه چک مسروقه به مقر انتظامی منتقل کردند.

با اعتراف متهم به چندین فقره سرقت، ماموران در بازرسی از مخفیگاه این فرد علاوه‌بر کشف اموال مسروقه مالباخته تعدادی دیگر از اموال سرقتی متعلق به شهروندان دیگر را نیز کشف کردند.