کد خبر: ۶۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۸

کشف صدها هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دریایی با پاکستان

فرمانده گارد ساحلی پاکستان با تاکید بر اینکه قاچاق سوخت از ایران یک نگرانی بزرگ برای دولت پاکستان است، از کشف صدها هزار لیتر سوخت ایرانی قاچاق به این کشور خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، شهرزاد اختر در حاشیه نخستین نشست گارد ساحلی پاکستان و دریابانی جمهوری اسلامی ایران با تقدیر و تشکر از دولت ایران و فرماندهی دریابانی نیروی انتظامی بابت برگزاری این نشست اظهار داشت: خوشبختانه روابط گارد ساحلی پاکستان و دریابانی ایران از گذشته رابطه خوب و معناداری بوده و امیدواریم با برگزاری این نشست و تداوم آن، سطح این روابط ارتقا یابد. 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکل غیرقابل حلی میان گارد ساحلی پاکستان و دریابانی ایران وجود ندارد، گفت: متاسفانه قاچاق سوخت از کشور ایران به پاکستان یکی از نگرانی‌های بزرگ دولت پاکستان است چرا که قاچاق سوخت به لحاظ اقتصادی ضربه بزرگی به اقتصاد پاکستان خواهد زد. 

فرمانده گارد ساحلی پاکستان ادامه داد: در این نشست فرمانده دریابانی ناجا قول مساعدی برای انجام اقداماتی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت به کشور پاکستان داده است و ما هم به دنبال انجام کارهایی برای مقابله با ورود هرگونه قاچاق سوخت به کشور پاکستان هستیم. 

وی در پایان با اشاره به کشف بیش از ۶ تن انواع موادمخدر در سال گذشته توسط گارد ساحلی پاکستان خاطرنشان کرد: علاوه بر کشف ۶ تن مواد مخدر در سال گذشته، گارد ساحلی کشور پاکستان موفق به کشف صدها هزار لیتر سوخت ایرانی قاچاق به این کشور شده است.
*تسنیم