کد خبر: ۶۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۱

درخشان: استقلال را در جام‌حذفی هم می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد در صورت رویارو شدن در جام حذفی با استقلال بازهم این تیم را شکست خواهد داد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)،  حمید درخشان گفت: بعد از دربی آنقدر کار روی سرم ریخته که نمی‌توانم به تنهایی همه آنها را انجام دهم اما باید هرچه سریعتر سروسامانی به برنامه‌های تمرینی و خروج از جشن و پایکوبی ترتیب بدهم تا تمرکز پرسپولیس برگردد چرا که خوشحالی بی اندازه جوانهای تیم می تواند برای ادامه راه خطر ناک باشد.

حمید درخشان در مورد نگرانی ها برای حفظ روند خوب طارمی با توجه به آمار بد پرسپولیس در مورد کشتن استعدادهای جوان گفت: این نگرانی بجاست و نگرانی خود ما هم هست. اما بیش از ما به تسلط پدر و مادر به فرزند برمی گردد و تربیت خانواده ها. ما در گذشته از این حرفها نداشتیم. امیدوارم خدا به طارمی و دیگران ظرفیت بالایی بدهد و وی هم بداند که کجا آمده و قرار است چه کند و چه مسئولیتی دارد.

درخشان در رابطه با اینکه دایی تعریف می کرده که یک بار بکن بائر ساعت یازده شب به منزل او سر زده اما در پرسپولیس کسی با این مسائل کاری ندارد گفت: نه اینکه کاری نداشته باشیم، ما هم یک سری از کارها را انجام می دهیم اما فرهنگ اروپا را با اینجا مقایسه نکنید اینجا من به بازیکنی که اسمش را نمی آورم تلفن می زنم و می گویم چرا خانه نیستی می گوید خاله ام دعوتم کرده آمدم منزل ایشان اگر نمی آمدم نمی توانستم جواب مادرم را بدهم!

وی افزود: ما در جامعه‌ای شرقی و احساسی زندگی می‌کنیم و نمی توان این فضا را با آن فضا مقایسه کرد. اینکه شما می گویید یک میلیارد پول می دهید و باید حتی فضای زندگی بازیکن هم متعلق به باشگاه باشد درست اما در مواجهه با چنین موضوع عاطفی چه باید کرد؟ به مادر بازیکن چگونه بگویم که پسرت باید ساعت ۱۰ شب بخوابد؟ یا به همسرش چه بگویم؟

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه سعداوی گفته فایل صوتی دارد که درخشان با بازیکن فولاد مذاکره کرده گفت: اصلا در شان من نیست که با بازیکن مذاکره کنم، این کار باشگاه است. آنهم در زمان خودش. من هنوز حتی لیست هم نداده ام چطور با بازیکنی صحبت کرده باشم؟ تا دو شب پیش که دربی داشتیم و سرمان آنقدر شلوغ بود که نمی توانستیم نفس بکشیم. حالا هم که پس لرزه ها و البته جام حذفی. من نمی دانم این حرفها از کجا می آید؟ اگر ثابت نکنند شکایت می کنم. نمی شود که همینطوری به کسی تهمت بزنیم؟

درخشان در این رابطه که اگر لیست نداده اید اسم ویلیام آتشکده از کجا آمده و آیا پرسپولیس با این بازیکن مذاکره کرده است گفت: من ویلیام آتشکده را تا این لحظه نمی خواهم و در مورد جذبش هم حرفی به باشگاه نزده ام و همانطور که گفتم هنوز لیست نداده ام.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد جام حذفی را ببازد تا با استقلال مواجه نشود و بردش را به خطر نیندازد گفت: هرگز چنین کاری نمی کنم. در جام حذفی با اقتدار به میدان می رویم و اگر با استقلال رو در رو شویم باز هم این تیم را می‌بریم.

"امیر قلعه نویی در کنفرانس پس از بازی گفت ما ۱۰ موقعیت گل داشتیم و می توانستیم بازی را ببریم" سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این اظهار نظر گفت: با تمام احترامی که برای امیر قلعه نویی قائل هستم اما باید از حق تیم خودم هم دفاع کنم و این وسط نباید پرسپولیس مظلوم واقع شود، اگر آنها به تیر دروازه ما کوبیدند ما هم کوبیدیم، اگر معتقدند پنالتی آنها گم شده که من اصلا اعتقادی به این موضوع ندارم، در دقایق پایانی پنالتی مهمتر و واضح تری را برای ما نگرفتند.

حمید درخشان در پایان افزود: دو نکته را هم باید بگویم اول اینکه تشکر می کنم از اعضای هیات مدیره و آقای سیاسی که بستری برای پیروزی ما مهیا کردند و به دلیل حاشیه های زیادی که برای ما پیش آمد فرصت نشد زودتر تشکر کنیم دوم اینکه در این برد با دایی شریک هستیم و ایشان هم نقش داشته است.
*مهر