کد خبر: ۶۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۸۹

حمایت لاریجانی از «تمدید مذاکرات» : کار عاقلانه‌ای بود

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعی است در مذاکرات سیاسی که هنوز همه ابعاد آن روشن نشده و اختلاف‌نظر وجود دارد باید زمان داد تا دقیق‌تر کارها پیش برود.

رییس مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان قوه مقننه با بیان اینکه تمدید مذاکرات کار عاقلانه‌ای بود، گفت: طبیعی است در مذاکرات سیاسی که هنوز همه ابعاد آن روشن نشده و اختلاف‌نظر وجود دارد باید زمان داد تا دقیق‌تر کارها پیش برود.

به گزارش پایگاه خبری تیک TIK.ir، علی لاریجانی که در جمع بسیجیان قوه مقننه صحبت می‌کرد، با بیان این مطلب اظهار کرد: اقدام اخیری که در مذاکرات صورت گرفت را عاقلانه می‌دانم که مذاکرات را تمدید کردند و این کار عاقلانه‌ای بود که در مورد آن توافق کردند لذا باید توجه داشت آنچه می‌تواند سرمایه آینده در مذاکرات باشد همین ویژگی حمایت مردمی، همبستگی درونی، اتکا به داخل در زمینه اقتصادی و توجه به ظرفیت‌ها است.

رییس قوه مقننه در ادامه اظهار کرد: از زمان آغاز مذاکرات همیشه این نکته وجود داشت که باید اتکا به ظرفیت درونی کشور باشد که یکی از این نمونه‌ها تفکرات بسیجی است که همبستگی ملی را افزایش می‌دهد و نمونه‌ای از آن را در مباحثات هسته‌ای شاهد هستیم که ظرفیت جدیدی را می‌تواند ایجاد کند و امیدواریم این تفکر بسیجی در کشور هر روز رشد بیشتری داشته باشد.