کد خبر: ۶۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۳

درخشان با تأخیر به درفشی‌فر آمد

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در این باشگاه در جلسه با حمیدرضا سیاسی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس امروز با تأخیر در تمرین حاضر شد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، در حالی که قرار بود تمرین امروز فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ آغاز شود اما به دلیل دیر رسیدن حمید درخشان به ورزشگاه درفشی‌فر این تمرین با حدود ۳۰ دقیقه تأخیر برگزار شد. حمید درخشان به دلیل حضور در باشگاه پرسپولیس امروز دیر به ورزشگاه درفشی‌فر آمد.

* رضا حقیقی که به دلیل پارگی عضله دوقلوی پای راستش در بازی با استقلال مصدوم شده بود امروز تنها غایب سرخ‌پوشان به حساب می‌آمد.

* پیام صادقیان دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز همانند روز گذشته در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و بعد از دقایقی این ورزشگاه را ترک کرد.

* در ابتدای تمرین حمید درخشان دقایقی با محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت.

* حدود ۳۰ هوادار در هوای بارانی امروز تهران به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند تا تمرینات سرخ‌پوشان را از نزدیک تماشا کنند.

* محمد نوری دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دوید و سپس روی نیمکت پرسپولیس نشست او امروز همراه بازیکنان تمرین نکرد.

* امید عالیشاه گلزن پرسپولیس در دربی ۷۹ امروز دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

* کار با توپ و پاس‌کاری در فضای کوچک یکی از بخش‌های اصلی تمرین امروز سرخ‌پوشان بود.

* حمید درخشان در زمان تمرین بازیکنان با توپ تأکید ویژه‌ای داشت که بازیکنان روی زمین بازی کنند.

* فوتبال در دو سوم زمین یکی دیگر از بخش‌های تمرینی امروز سرخ‌پوشان بود.

* در زمانی که بازیکنان پرسپولیس مشغول تمرین بودند روی سکوهای ورزشگاه درفشی‌فر میان یکی از افراد حراست این ورزشگاه با یکی از هواداران پرسپولیس درگیری رخ داد که البته این درگیری خیلی زود با وساطت دیگران پایان یافت و تماشاگری که در این درگیری حضور داشت را از ورزشگاه بیرون کردند در این لحظه بیشتر بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس مشغول تماشای این درگیری شدند.

* بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم پزشکان کادر پزشکی تیم فوتبال این باشگاه خواستار رسیدگی به وضعیت پای مصدوم داود کاشانی مسئول تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس شدند.

* از آنجایی که پرسپولیس روز پنج‌شنبه در جام حذفی مقابل گل گهر سیرجان بازی دارد تمرین زدن ضربات پنالتی یکی از بخش‌های مهم تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که البته سوشا مکانی دروازه‌بان این تیم در دفع این ضربات موفق‌تر از نیلسون ظاهر شد.

تمرین امروز پرسپولیس آخرین تمرین امروز سرخ‌پوشان بود و این تیم فردا صبح راهی سیرجان خواهد شد.
*فارس