کد خبر: ۶۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۴

تقدیر نماینده یزد از تیم مذاکره کننده، ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌ها

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تلاش و ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در مقابل زیاده خواهی و سلطه گری آمریکایی‌ها قدردانی کرد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، محمد صالح جوکار در تذکری در جلسه علنی بعدازظهر امروز سه شنبه مجلس اظهار کرد: دیروز آمریکایی ها بار دیگر چهره کریه و کینه جوی خود را نسبت به ملت ایران نشان دادند، آن‌ها در کمال ناباوری برخی پادوهای منطقه را در این دور از مذاکرات وارد کردند تا به عنوان عامل فشار به تیم مذاکره کننده جهت پذیرش خواسته‌های نامشروع آن‌ها عمل کند.

وی ضمن تشکر از تلاش و ایستادگی تیم مذاکره کننده در مقابل زیاده خواهی و سلطه گری آمریکایی‌ها اظهار کرد: نمی‌توان به قول و قرار و وعده‌های آمریکایی‌ها اعتماد کرد و ما امروز محکم تر از همیشه مرگ بر آمریکا می‌گوییم.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: ما در گذشته علی رغم توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها برنامه‌ریزی کردیم و موفق بیرون آمدیم. امروز هم باید با نگاه درون‌زا و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی وضعیت خود را به نحو مطلوب ساماندهی کنیم. امروز آمریکایی‌ها ذلیل‌تر از هر زمانی هستند که بتوانند غلطی بکنند و تغییر و تحولات منطقه به نفع انقلاب اسلامی در حال رقم خوردن است.

جوکار ضمن تبریک کسب رتبه اول برای استان یزد در قبولی کنکور سراسری برای بیست و یکمین سال از فرهنگیان استان یزد تشکر کرد و از وزیر آموزش و پرورش خواست حمایت‌های لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقدام جدی در زمینه تحقق نقش ستادی جوانان در وزارت ورزش مشاهده نمی‌شود ادامه داد: ارتقای هویت دینی و ملی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی ازدواج جوانان، برنامه‌ریزی در جهت تحکیم خانواده، افزایش مشارکت جوانان در توسعه اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت از جمله این برنامه‌هاست هرچند از ابتدا هم ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی شتابزده و دور از کارشناسی بود اما در حال حاضر غفلت از ساماندهی امور جوانان نیز مشکلاتی به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم یزد در پایان از وزیر ورزش و جوانان خواست ضمن توجه بیشتر به حوزه جوانان نسبت به برگزاری هرچه سریع‌تر جلسات شورای عالی جوانان اقدام کند.
*ایسنا