کد خبر: ۶۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۰۹

رابطه ی قلعه نویی با فردوسی تیره تر شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از شروع برنامه ۹۰ از تهیه کننده این برنامه خواسته تا آیتم مربوط به "حیا کن رها کن" روی آنتن نرود.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، برنامه ۹۰ دوشنبه شب آیتم هایی بر علیه امیر قلعه نویی داشت. اتفاقی که کاملا قابل پیش بینی بود. جالب است بدانید که قلعه نویی قبل از شروع برنامه تلاش کرد آنها را از روی آنتن بیرون بکشد.

او که خبر داشت دوربین ۹۰ از هوادارانی که برایش شعار "حیا کن رها کن" خوانده اند آیتمی تهیه کرده است، ساعاتی قبل از پخش برنامه ۹۰ با عادل فردوسی پور تماس گرفت و خواست که آیتم شعار هواداران روی آنتن نرود.

ظاهرا فردوسی پور هم به قلعه نویی گفته که تصمیم داشته آیتم را پخش نکند اما به خاطر تماس قلعه نویی این کار را خواهد کرد.

از جمله نکاتی که بین فردوسی پور و قلعه نویی رد و بدل شده اشاره به مصاحبه های قلعه نویی علیه برنامه ۹۰ است. فردوسی پور به قلعه نویی گفته، شما هر جایی که حرف می زنید علیه برنامه و من موضع گیری می کنید اما به من زنگ زده اید که شعارهای هواداران را پخش نکنم.

گفتگوی تلفنی فردوسی پور و قلعه نویی خیلی طول نمی کشد و ساعاتی بعد همه آیتم های ۹۰ علیه قلعه نویی روی آنتن می رود.

پخش شدن آیتم ها و گفتگوی فردوسی پور و قلعه نویی می تواند به بیشتر شکرآب شدن رابطه سرمربی استقلال و مجری ۹۰ منجر شود.

اما فردوسی پور معتقد است که از این رابطه شکرآب ضرر نخواهد کرد، چرا که به هر حال قلعه نویی در اکثر مصاحبه هایی که انجام می دهد و فرصت پیدا می کند جملاتی هم علیه فردوسی پور می گوید و در اصل شرایط بدتر از این نخواهد شد.

از سوی دیگر فردوسی پور با شرایط جدیدی که در صدا و سیما ایجاد شده قدرت مانور بیشتری برای پیشبرد اهدافش خواهد داشت.

به همین دلیل است که قلعه نویی قبل از دربی در کنفرانس مطبوعاتی اشاره ای مستقیم به فردوسی پور کرده و از مدیر جدید صدا و سیما خواسته بود که فکری به حال این برنامه بکند. وی نام محمد سرافراز، رییس جدید صدا و سیما را آورده و از خواهش کرده بود که به برنامه ۹۰ رسیدگی کند.

البته نزدیکان به صدا و سیما خوب می دانند که تلاش های قلعه نویی بی فایده است، چرا که سرافراز مدیریت تلویزیون را به اصغر پورمحمدی سپرده است.

همه کسانی که اصغر پورمحمدی را می شناسند از رابطه خوبش با فردوسی پور می گویند. رابطه ای که در سال های گذشته چندین بار سبب نجات برنامه ۹۰ شد و جلوی تعلیقش را گرفت. حالا پورمحمدی رییس تلویزیون است و عملا قدرت فردوسی پور بیشتر هم شده است.
*عصر ایران