کد خبر: ۶۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۵

فرمانده سپاه: 10 هزار بسیجی اهل سنت از کشور دفاع می‌کنند

فرمانده کل سپاه گفت: بسیج بیست میلیونی رمز بقا و موفقیت انقلاب اسلامی است. 

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز چهارشنبه در اجتماع بزرگ "شکوه مقاومت" در کرمان حضور یافت. 
 
مهمترین محورهای سخنان فرمانده سپاه به شرح ذیل است: 
بسیج بیست میلیونی رمز بقا و موفقیت انقلاب اسلامی است. بسیج در جنگ تحمیلی، محاسبه دشمن را بهم ریخت. 

اگر صدور تفکر مقاومت از انقلاب اسلامی به عراق، سوریه و لبنان صورت نمی‌گرفت امروز سرنوشت این کشورها معلوم نبود، چه می‌شد؛ اگر این تفکر نبود انقلاب یمن به پیروزی نمی‌رسید.

سوال بزرگ این است چرا برای حل مشکلات اقتصادی به توانمندی‌های داخلی و مشارکت دادن مردم که در جنگ هم تجربه شده، توجه نمی‌کنیم.

مردم ما می‌دانند علت فشارهای اقتصادی، سیاسی و تهدید نظامی، شعار اصلی انقلاب که "زیر بار زور نمی‌‌رویم" است؛ این مقاومت برگرفته از عاشورا و مبانی اعتقادی ماست.

فتنه 88 به مراتب خطرناک‌تر از جنگ8 ساله بود؛ این فتنه بسیار خطرناک با حضور مردم خنثی شد. پیام 9 دی، اعتقاد به ولی فقیه بود.

دشمن، فتنه عراق و سوریه را می‌خواست در کشور ما هم پیاده کند و امروز هم می‌خواهند با مزدوانی از جنس داعش خود ناامنی ایجاد کنند اما مردم ما ایستاده‌اند. امروز 10 هزار بسیجی اهل سنت در دسته‌های رزمی بسیج شده و در مرزها از امنیت کشور دفاع می‌کنند. ما امنیت در شرق کشور را به قوم‌های محلی سپرده و به آنها اعتماد کردیم که موفق هم بوده‌اند.
*تسنیم