کد خبر: ۶۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۶

تعطیلی پروازهای شبانه مهرآباد

پروازهای شبانه در فرودگاه مهرآباد به ‌منظور تأمین رفاه حال شهروندان منطقه اطراف فرودگاه و همچنین جلوگیری از آلودگی صوتی تعطیل ‌می شود.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، به نقل ازروابط ‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، علی رستمی مدیر فرودگاه مهرآباد گفت : در دو ماه اخیر با هماهنگی شرکت های هواپیمایی پروازهای ساعت ۲۴ شب تا ۵ صبح به دیگر ساعات‌ انتقال یافت و در حال حاضر در فرودگاه مهرآباد از ساعت ۲۴ شب تا ۵صبح هیچ پرواز خروجی و همچنین از ساعت ۰۰:۳۰ تا ۵ صبح هیچ پرواز ورودی انجام نمی‌شود.

وی افزود: فرودگاه در مدت تعطیلی پروازهای شبانه تعطیل نیست و به‌روند فعالیت‌های عملیاتی خود نظیر پروازهایVIP، آمبولانس پروازهای امداد و نجات، پروازهای آتش‌نشانی و حامل مواد دارویی، پروازهای برنامه‌ ای تأخیری و پروازهایی که به طور اضطراری در مهرآباد نشست و برخاست دارد ، خدمات رسانی می کند.

وی گفت : با اقدامات صورت گرفته در این خصوص برابر اطلاعیه هوانوردی از ۲۳ آذر ، محدودیت پذیرش پروازهای برنامه ای از ساعت ۲۴ شب تا ۵صبح به‌طور کامل اجرایی می‌شود.

رستمی گفت: اجرای طرح تعطیلی شبانه به‌منظور به حداقل رساندن تبعات و مشکلات شبانه پروازهاست که این طرح تقریباً در ۲۴۱ فرودگاه داخلی و ۱۶۱ فرودگاه بین‌المللی در تمام دنیا اجرا می‌شود و در مهرآباد نیز به عنوان اولین فرودگاه کشور در حال اجراست.