کد خبر: ۶۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۸
کوثری:

مشکل دشمن، فراتر از مسئله هسته‌ای ایران است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌بینید مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نمی رسد به خاطر این است که مشکل دشمنان فراتر از مسئله هسته‌ای ایران است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، اسماعیل کوثری در تجمع پنج هزار نفری شکوه مقاومت به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: استکبار جهانی از پیشرفت هسته‌ای و موشکی ایران که بزرگترین افتخار ماست ترسی ندارد بلکه ترس آنها از انسان های با ایمان وبا تقوایی است که با بصیرت عمل می‌کنند به همین دلیل اگر می‌بینید مذاکرات به نتیجه نمی رسد به خاطر این است که مسئله انها فراتر از بحث هسته‌ای ایران است.

وی اضافه کرد‌: امام با آینده نگری ده ماه قبل از حمله عراق به ایران فرمان ارتش بیست میلیونی را صادر کرد در آن زمان خیلی از سیاستمداران می خندیدند اما چون امام خدایی فکر می کرد می دانست چه فرمان با برکتی صادر کرده و چند ماه بعد هوشمندانه بودن چنین فرمانی ثابت شد.

کوثری دو عامل را باعث پیروزی ایران در دفاع مقدس دانست وافزود: رهبری ولایت و حضور مردم از عوامل پیروزی ما بود؛ مردم به خاطر اخلاص و صداقت امام که همه هستی خود را برای انقلاب گذاشته بود به دعوت او لبیک گفتند؛ اگر مردم عزیز که همین بسیجیان هستند در صحنه حضور پیدا نمی کردند باز هم تاریخ تکرار می‌شد و قسمتی از خاک کشور به دست بیگانگان می افتاد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد:‌ فرهنگ ایثار و شهادت طلبی بسیج باعث الگوگرفتن دیگر کشورها شد که حزب الله لبنان و بسیج غزه و سوریه حاصل تفکر بسیجی ایران است؛ در یک کلام باید بگوییم بسیج واقعا شجره طیبه ای است که باید به آن افتخار کنیم.
*ایسنا