کد خبر: ۶۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۶

کابوس هولناک صهیونیست‌ها

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه‌ای آورده است: تسلیح کرانه باختری به کابوس هولناک صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

به گزارش  تسنیم، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به مناسبت تصویب دولت یهود در کابینه صهیونیست‌ها بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

با شکست توطئه رژیم صهیونیستی در حمله به غزه، مقاومت فلسطینی ابعاد وسیع‌تری یافت. به ویژه اینکه زمزمه‌های تسلیح کرانه باختری هم اکنون به یک کابوس هولناک برای دولتمردان صهیونیست مبدل شده است.

تحرکات مذبوحانه این رژیم در قدس و هم اکنون تصویب دولت یهودی در کابینه صهیونیست‌ها حکایت از آن دارد که این رژیم تا قبل از تحقیق ایده دو دولت که دست نیافتنی هم به نظر می‌رسد امتیازهای اضافی از فلسطینی‌ها و دنیا بابت امتیازی که هنوز نداده  طلب می‌کند.

آنها بر آن هستند که با پیش‌دستی در تصاحب قدس و اخراج ساکنین فلسطینی، شناسایی دولت یهود و مآلا اخراج فلسطینی‌ها از اراضی اشغال شده 1948 که بالغ بر یک میلیون و 800 هزار نفر هستند را به عنوان یک مانع در برابر دولتمردان سازشکار قرار داده تا از روند رو به رشد شناسایی دولت مستقل فلسطین جلوگیری نمایند و از سوی دیگر یک قدم به تحقق کامل دولت نژاد پرستانه یهود نزدیک شوند.

ضعف روزافزون صهیونیست‌ها در برابر حق‌طلبی فلسطینیان در اراضی اشغال شده چه در کرانه و چه در غزه و چه در اراضی 48 منحنی سقوط اشغالگران را به گونه‌ای ترسیم می‌کند که یهودیان علیرغم وضوح نشانه‌های شکست خود را در باتلاقی از نژادپرست، وحشیگری و بی‌منطقی فرو می‌برند. هم اکنون از چهره صهیونیسم جز این در فکر ذهن افکار عمومی دنیا شکل نگرفته است که حتی همراهان اولیه صهیونیسم هم به آن اذعان می‌کنند که دیگر دوره اشغال، تجاوز، کشتار و نژادپرستی به سر آمده و متوسلین به این حزبه‌های پوسیده همچون داعش هیچ مقبولیت ومشروعیتی نزد ملت‌ها ندارند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن محکومیت این رفتار و اقدام نژادپرستانه صهیونیست‌ها در تصویب دولت یهود از ملت‌ها و آزادگان جهان و سازمان‌های بین‌المللی و مدافع حقوق بشر و عموم جامعه بویژه مردم آگاه می‌خواهد تا با روشنگری و افشای ماهیت پلید و ضدانسانی صهیونیست‌ها و همچنان مانع از تحقق ایده‌های شیطانی در عصر آزادگی و بیداری ملت‌ها باشند