کد خبر: ۶۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۱

فرمانده ناجا: موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست

فرمانده نیروی انتظامی گفت: جبهه دیپلماسی یک جبهه بسیجی است و آنها نیز باید در برابر دشمن ایستادگی کنند گرچه هر روز دفاع از انقلاب هم اقتضائاتی دارد اما توفیق مذاکرات با دشمن طی این مدت باعث شده که نقاب نفاق را از چهره آنها کنار بزنیم.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سردار اسماعیل احمدی مقدم در همایش حماسی و نمایش اقتدار بسیجیان که در پارک لاله برگزار شده بود، ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و هفته بسیج، اظهارداشت: انقلاب ما ادامه و امتداد نهضت عاشورا و ابا عبدالله الحسین است و حضرت امام خمینی (ره) این پرچم فرو افتاده را بلند کرد و قوی‌ترین قدرت استکباری را فرو نشاند و دستان استکبار و قدرت‌های جهان را قطع کرد.

وی با بیان اینکه برای دفاع باید در هر میدانی آماده و محیا بود، گفت: امام (ره)، این انقلاب اسلامی و مردمی را با فرمان تشکیل بسیج بیمه کرد گرچه ماهیت انقلاب ما بسیجی و مردمی است؛ ایشان هوشمندانه این نهاد باشکوه را ایجاد و ظرفیتی برای دفاع از انقلاب و استمراری برای حضور مردم پدید آورد، حقیقتاً بسیج نهاد جدیدی است که امام آن را پایه‌گذاری کرد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه بسیجیان در نظام ما حقیقت انقلاب ما هستند، خاطرنشان کرد: بسیجیان تبلور فداکاری، استقامت و از خودگذشتگی برای اسلام هستند و بسیجی یعنی از خود گذشتگی.

این مقام ارشد انتظامی، دفاع داوطلبانه را یکی از اقدامات بسیج عنوان کرد و بیان داشت: در دهه اول انقلاب این دفاع در میدان نبرد انجام گرفت اما در ادامه بسیج با نظر حضرت امام(ره) در ادارات و دانشگاه‌ها گسترش یافت، از سوی دیگر طبق دیدگاه مقام معظم رهبری، بسیج در میدان‌های اجتماعی، فرهنگی و سازندگی شکل گرفت و دفاع در برابر جلوه‌های گوناگون شیطان را بر عهده گرفت؛ شیطانی که یک روز در قالب سپاهیان صدام به میدان آمد و روز دیگر از در نیرنگ با رسانه‌های رنگارنگ با جلوه‌های مختلف برای اغوا و فریب جوانان به کار آمد و اگر بسیج نبود انقلاب قطعاً نمی‌توانست با اقتدار باقی بماند.

سردار احمدی مقدم از بسیج به عنوان عنصر بیمه کننده این نظام نام برد و تصریح کرد: الگو گیری از بسیج موجب نجات عراق، سوریه و لبنان در برابر توطئه‌ها شد؛ امروز در عراق تکفیری‌ها که در جهت تخریب اسلام تلاش می کنند، شکستشان به دست بسیجیان و الگوی بسیجیان آغاز شده، همین الگو در سوریه جلوی جبهه رنگارنگ پول، سلاح و تزویر مقاومت کرد.

وی خاطرنشان کرد: در لبنان و غزه نیز همین الگوست و جوانان با اراده پولادین دل به خدا بسته و با حضور در میادین در برابر ارتش‌های حرفه‌ای حاضر شده و مقاومت می‌کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بسیجی یک نیروی کم هزینه و پر فایده و در هر میدانی برای فداکاری آماده است، از بسیج به عنوان نهاد مردمی برای این نظام نام برد.

این مقام ارشد انتظامی با درود بر پدران و مادران شهدا به دوران حضور خود از ابتدای انقلاب تا پایان دفاع مقدس و نیز در دوره دفاع فرهنگی در کنار بسیجیان اشاره کرد و گفت: افتخار حضور در کنار بسیجیان از جمله مواردی است که در زمان بررسی اعمال ما توسط فرشته الهی آن را عرضه خواهم کرد.

سردار احمدی مقدم تصریح کرد: دشمن تلاش می کند اراده مردم را با تحریم، تبلیغ، تفرقه و سیاه‌نمایی بشکند و آنها را مجبور به عقب نشینی از مواضع خود کنند تا بخشی از اموال مصادره شده را با هزار قید و شرط به ما برگرداند.

به گفته وی، جبهه دیپلماسی یک جبهه بسیجی است و آنها نیز باید در برابر دشمن ایستادگی کنند گرچه هر روز دفاع از انقلاب هم اقتضائاتی دارد اما توفیقی که طی این مدت به دست آورده‌ایم آن است که مذاکرات با دشمن باعث شده که نقاب نفاق را از چهره آنها کنار بزنیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست، خود آنها مصاحبه می‌کنند و می‌گویند هرچه ما از ایران خواسته‌ایم موافقت کرده و انجام داده اما باز هم می‌خواهیم تا هفت ماه دیگر این مذاکرات را ادامه دهیم.

وی افزود: روسای کشورهای همسایه افتخار می‌کنند که تکیه‌گاه آنها ایران است و در این سه سال با وجود تحریم‌ها نقش جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته برجسته شده است؛ "تمسک به ولایت" تنها شرط اساسی است تا در این مسیر به درستی حرکت کرده و اراده دشمن را بشکنیم.

سردار احمدی مقدم با اشاره به تکفیری‌ها، گفت: امروز تکفیری‌ها با ظاهر قرآن ودفاع از اسلام بزرگ‌ترین فجایع را خلق می کنند و به اسم اهل سنت بیشترین ضربه را به آنها می‌زنند، در حالیکه برادران اهل سنت در عراق و سوریه آواره هستند؛ جریانات فریب خورده همه حوادث در منطقه را با پول‌های نفتی و.....به اسم دفاع از اهل سنت رقم می‌زنند.

وی با اشاره به نشست بزرگان اسلام و جهان در قم، افزود: همه علما اذعان کرده‌اند که این حرکت تکفیری‌ها، انحرافی است؛ جمهوری اسلامی نمادی برای اقتدار اسلامی، مبارزه با ظلم و کنار زدن پرده از چهره منافقانه استکبار است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا، "ارتباط با ولایت" را از ویژگی های اصلی بسیج نام برد و گفت: رهبر ما همان است که پرچم امام خمینی(ره) و امام حسین (ع) را بر دوش دارد و عامل اصلی پیشرفت ماست.

"زهک" ناامن نیست
احمدی مقدم در حاشیه همایش حماسی و نمایش اقتدار بسیجیان نیز با بیان اینکه "زهک" محل شهادت سه مامور ناجا، منطقه ناامنی نیست، گفت: تلاش ها برای شناسایی و دستگیری ضاربان ادامه دارد و باید ببینیم انگیزه این افراد چه بوده و در اسرع وقت به آن رسیدگی می کنیم.

وی افزود: تلاش ها برای شناسایی و دستگیری ضاربان ادامه دارد و باید ببینیم انگیزه این افراد چه بوده و تلاش برای دستگیری مسببان این حادثه ادامه دارد.؛ فعلا نمی توان در این رابطه اظهار نظری کرد.
*ایسنا