کد خبر: ۶۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۳

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمله به منزل عالم برجسته بحرینی را محکوم کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای، حمله رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم از علمای بحرین را محکوم کرد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، در این اطلاعیه آمده است: براساس اخبار واصله، نیرو های امنیتی رژیم آل خلیفه با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین ضمن ورود غیرقانونی، مرتکب خساراتی به خانه وی شده‌اند.

این اطلاعیه افزوده است: البته چنین رفتارهای شنیع و وحشیانه‌ای از رژیمی که طی چند سال اخیر دهها مسجد و حسینیه را با وقاحت تمام تخریب کرده و هزاران بحرینی بیگناه را بازداشت و شکنجه کرده و بسیاری از آنها را نیز به شهادت رسانده، دور از انتظار نبوده است.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه قطعا چنین رفتاری برای دومین بار نشان از اوج ضعف و ورشکستگی رژیم آل خلیفه دارد، آمده است: عدم اقبال عمومی به انتخابات اخیر مجلس در این کشور و ادامه اعتراضات مردمی برای احقاق حقوق معنوی، سیاسی و اجتماعی، این رژیم را به چنین رفتارهایی وادار کرده است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمله به بیت این عالم برجسته را بشدت محکوم کرده و مردم مبارز و شجاع بحرین را به ادامه مبارزه ترغیب می کند، به امید آنکه بزودی نتیجه جهاد و مقاومت خود را بدست آورند و شاهد پیروزی نهایی نهضت خود باشند.
*ایسنا