کد خبر: ۶۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۶

اطلاعیه رسمی فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال اطلاعیه شماره ۲ را درخصوص برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال صادر کرد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، در پی اطلاعیه شماره ۱ که اول آذرماه روی سایت رسمی فدراسیون فوتبال قرار گرفت، فدراسیون اطلاعیه ای دوم را به شرح زیر صادر شد.

" اطــلاعیه ۲-۹۳ "
مورخ : ۶/۹/۱۳۹۳
پیرو اطلاعیه شماره ۱-۹۳ مورخ ۱/۹/۹۳ به آگاهی می رساند تاریخ تحویل فرم شماره ۹ به اعضای مجمع لغایت تا تاریخ ۱۲/۹/۹۳ تمدید می شود .

هریک از اعضاء محترم مجمع برای معرفی یک نفر نامزد مورد نظر خود در فرم شماره ۹ ، خواهشمند است شخصاً و یا با اعزام نماینده رسمی ( با در دست داشتن معرفی نامه کتبی ) جهت دریافت اوراق مربوط به فرم پیشنهاد نامزد تا تاریخ ۱۲/۹/۹۳ از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰ به دبیرخانه مجمع مراجعه نمائید.

لطفاً، فرم شماره ۹ پیشنهادی نامزد را به صورت دقیق و خوانا تکمیل و ضمن امضاء به مهرآن نهاد ممهور ( در خصوص اعضاء حقیقی فرم ها می بایست امضاء و به اثر انگشت منقوش گردد ) و در روزهای اداری از تاریخ ۱۳/۹/۹۳ لغایت ۱۶/۹/۹۳ از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰ ( باستثناء پنجشنبه ها از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ ) مهلت دارید فرم ها را از طریق فاکس ۰۲۱-۸۸۶۱۱۳۳۳ به دبیرخانه مجمع، ارسال و اصل فرم ها نیز توسط عضو مجمع یا نماینده رسمی وی ( با ارائه معرفی نامه کتبی ) مستقیماً به دبیرخانه مجمع تحویل گردد و در قبال اصل فرم ها حتماً هرگونه خط خوردگی ، لاک گرفتگی ، عدم امضاء یا مهر یا اثر انگشت ، عدم ارسال در زمان مقرر یا معرفی نامزد در پستی غیر از آن سمت که ثبت نام کرده باشند موجب ابطال فرم خواهد شد و بدیهی است مندرجات صحیح در فرم شماره ۹ ملاک عمل می باشد .

فرم شماره ۹ قابل کپی برداری یا تجدید دوباره نیستند و پس ازتحویل به دبیرخانه مجمع به طور محرمانه نگهداری می شوند و تحت هیچ عنوان عودت نمی گردد.

مسئولیت نهائی در خصوص ارائه پیشنهاد ، تکمیل فرم شماره ۹ ، مهر و امضاء و تحویل آن به دبیرخانه مجمع بعهده هریک از اعضاء مجمع خواهد بود .

بدیهی است زمان تکمیل و ارائه فرم شماره ۳ داوطلب نامزدی پست انتخابی یک نفر عضو هیات رئیسه از بین مدیران عامل باشگاههای لیگ برتر و یا لیگ دسته اول از تاریخ ۲/۹/۹۳ لغایت ۱۲/۹/۹۳ به قوت خود باقی است .

مهدی محمدنبی
دبیرمجمع و دبیرکل فدراسیون فوتبال
*باشگاه خبرنگاران