کد خبر: ۶۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۷۴

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی: مقاومت فلسطین به خوبی نقاط ضعف اسرائیل را می‌داند

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی هشدار داد که مقاومت فلسطین در نوار غزه سعی در کشف نقاط ضعف ارتش و جامعه صهیونیستی و بهره گیری از آنها همانند حوادث و تحولات جنگ اخیر غزه را دارد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، به نقل از سایت مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، بنی گانتس، رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی در جریان کنفرانس مطبوعاتی در شهرک "اسدوروت" واقع در نقب غربی خاطرنشان کرد: جنگ اخیر غزه نشان داد که مقاومت فلسطین همواره سعی در کشف نقاط ضعف ما را دارد.

وی افزود: ما نتایج همین تلاش‌های مقاومت را در حملات گروه‌های مقاومت فلسطین از غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین و مناطق تحت کنترل خود مشاهده کردیم.

گانتس همچنین اظهار داشت: مقاومت فلسطین در غزه به خوبی می‌داند که چطور باید از نقاط ضعف ما استفاده کند و در همین راستا، شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه را که باید سپر دفاعی ما در برابر آنها باشد، به پاشنه آشیل اسرائیل تبدیل کرده است.

گفتنی است که جنگ 51 روزه اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که با شکست فضاحت بار این رژیم و پیروزی غرور آفرین مقاومت فلسطین همراه بود، نقطه ضعف‌های دشمن صهیونیستی را به خوبی برای جهانیان نشان داد و ثابت کرد که بت قدرت و هیبت پوشالی آن به شدت در برابر حملات مقاومت شکننده است.
*ایسنا