کد خبر: ۶۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۶
معاون دادستان کل کشور:

ظرفیت‌های فضای مجازی، ایمان مردم را تضعیف نکند

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور گفت: اندیشه‌های انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده و توطئه‌های دشمن را با تفکر بسیجی می‌توان از بین برد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سیدمرتضی بختیاری در مراسم یادواره شهدای دادگستری، اظهار کرد: باید ظرفیت‌های فضای مجازی در خدمت مردم باشد نه اینکه ایمان مردم را تضعیف کند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان افزود: اگر دشمن می‌توانست با جنگ سخت انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد دوباره حمله نظامی می‌کرد، اما دشمن در جنگ نرم احساس موفقیت کرده است.

بختیاری گفت: ایران اسلامی به دنبال جنگ نیست و خود اسراییل اذعان دارد نیروهای جمهوری اسلامی ایران در فضای سایبری امنیت را از اسراییل گرفته است.

وی با بیان این‌که «آثار با برکت خون‌های شهدا و فداکاری‌های جانبازان باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شد» ادامه داد: با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اگر سیری به شیطنت‌های آمریکا داشته باشیم می‌بینیم که استکبار جهانی در حال ریل‌گذاری و آوردن امکانات بوده تا خود را به کشورهای دیگر عرضه کند تا هیچ کشوری برایش دندان گردی نکند.

بختیاری خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، امام خمینی(ره) دست رد به سینه شرق و غرب زد و گفت باید روی پای خودمان بایستیم.

وی با بیان این‌که «در هشت سال دفاع مقدس کشور ما یک طرف و تمام دنیا در طرف دیگر بود» خاطرنشان کرد: در آن شرایط در محاصره اقتصادی قرار داشتیم و واژه "ما می‌توانیم" بعد از پیروزی به عنوان معجزه غوغا به پا کرد.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس رسانه‌های جهان که همه آنها توسط صهیونیسم اداره می‌شد موج سنگینی علیه ایران ایجاد کردند و در همان شرایط نسیم پیام‌های امام خمینی(ره) به گوش مردم جهان رسید.

بختیاری افزود: زمانی که آمریکا به عراق حمله کرد وزیر دفاع وقت آمریکا عنوان می‌کند تمام زرادخانه‌های دنیا به عراق کمک می‌کند و ارتش عراق با تسلیحاتی که در اختیار داشت ارتش چهارم دنیا بود و تمام تلاش استکبار این بود تا قائله انقلاب را از بین ببرد.

وی افزود: اما ایثار و فداکاری‌های مردم باعث شد توطئه‌های دشمن خنثی شود.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: تا زمانی که به خداوند و 14 معصوم تمسک داشته باشیم تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم.
*ایسنا