کد خبر: ۶۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۷

نماينده مجلس لبنان: اقتدار ايران به داشتن رهبري فرزانه است/آينده امت اسلامي را مقاومت رقم مي‌زند

نماينده مجلس لبنان با اشاره به اينکه ملت ولايتمدار ايران با برخورداري از نعمت رهبري فرزانه اقتدار خود را در برابر جهانيان نشان داد تاکيد کرد که آينده امت اسلامي را مقاومت با مبارزه عليه نقشه تکفيري-صهيونيستي رقم مي‌زند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سيد «حسين موسوي»، عضو فراکسيون وفاداري به مقاومت در پارلمان لبنان طي نطقي با اشاره به اينکه مقاومت نقشه‌هاي رژيم صهيونيستي و متحدانش را در منطقه ناکام گذاشته است گفت: پروژه‌ تکفيري‌ها در منطقه فتنه انگيزي بين مسلمانان، نابودي اراده و ضربه زدن بر افتخار آفرينان امت اسلامي است.

نماينده پارلمان لبنان در خصوص برنامه هسته اي ايران نيز گفت:در مساله هسته‌اي آنچه که جمهوري اسلامي ايران با صبر، مقاومت و مبدل کردن تهديدها به فرصت‌ها براي خودکفايي بدست آورد موجب شد که جايگاه خود را در بين کشورهاي در حال توسعه پيدا کند.

عضو فراکسيون وفاداري به مقاومت در پارلمان لبنان تاکيد کرد: ملت ولايتمدار ايران به فضل رهبري فرزانه و در عين حال با نرمشي قهرمانانه در قبال قدرت‌هاي بزرگ اقتدار خود را به منصه ظهور گذاشت و به همين خاطر است که رويکرد ايران براي کشورهاي اسلامي الگو شده است.

سيد حسين موسوي تاکيد کرد: کشورهاي منطقه بايد با الگوگيري از ايران به مقابله با نقشه صهيونيستي-تکفيري بروند که مقصود از آن تحقق منافع اسرائيل با نابودي کردن ملت‌ها و آرمان‌هاي منطقه است و اين در حالي است که اين نقشه تکفيري‌ها تاکنون با برنامه مقاومت در عرصه نبرد ميداني و همچنين عرصه نبرد ديپلماتيک شکست خورده است.

وي در پايان تاکيد کرد: در هر حال اين ملت‌ها و رهبران منطقه هستند که آينده خود را رقم مي‌زنند و دل بستن به بيگانگان خطاست زيرا کساني که به بيگانگان دل ببندند نه در حال و نه در آينده چيزي جز زيان نصبشان نمي‌شود.
*فارس