کد خبر: ۶۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۷۶

مرتبطين با بابک زنجاني شناسايي مي‌شوند

  عضو کميته پيگيري پرونده بابک زنجاني گفت: تا آنجايي که اطلاع دارم احتمالا رصد مي‌کنند تا کساني که به نوعي با زنجاني مرتبط بودند، شناسايي شوند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سيدحسين دهدشتي با اشاره به آخرين وضعيت پرونده بابک زنجاني گفت: ظاهرا زنجاني همچنان در بازداشت است.

وي در مورد شناسايي اموال بابک زنجاني افزود: بعيد مي‌دانم در اين مورد اتفاق جديدي افتاده باشد چون خبر جديدي به ما منعکس نشده است.عضو کميته پيگيري پرونده بابک زنجاني تصريح کرد: تا آنجايي که اطلاع دارم احتمالا رصد مي‌کنند تا کساني که به نوعي با زنجاني مرتبط بودند شناسايي شوند ولي گزارش دقيقي با ما نداده‌اند.

نماينده آبادن تصريح کرد: تلاش مي‌شود تا با برگشت اموال بابک زنجاني بدهي‌اش صاف شود.دهدشتي پيشتر نيز با اشاره به آخرين وضعيت پرونده بابک زنجاني" به باشگاه خبرنگاران گفت: ما همچنان اين موضوع را پيگيري مي‌کنيم.وي افزود: تعدادي از نمايندگان مجلس از 4 وزير، اطلاعات،‌ نفت، دادگستري و اقتصاد درخواست کرديم تا به مجلس بيايند و درباره آخرين وضعيت پرونده ميلياردر نفتي توضيح دهند. عضو کميته پيگيري بابک زنجاني تصريح کرد: بالاخره پولي از کشور خارج شده و بايد وزير نفت و اقتصاد جوابگو باشند. وي اظهار داشت: در اين رابطه 3 بار از مسئولين قوه قضاييه درخواست کرديم ولي نيامدند. 

دهدشتي خاطرنشان کرد: بابک زنجاني با توجه به سابقه‌اي که دارد، آدم تازه به دوران رسيده‌اي است و اين که حجم معامله و اعتمادي که ايجاد کرده نشان مي‌دهد قطعا کساني عمدي يا سهوي با او همکاري داشته‌اند. عضو کميسيون انرژي مجلس در خصوص اين که آيا افرادي به دنبال نفوذ در پرونده و سنگ اندازي در روند اين پرونده هستند يا خير؟ گفت: اين شخص تنها نيست و کسان ديگري هستند ولي بايد ببينيم آنها چه کساني هستند، بالاخره بعضي اوقات برخي آنقدر زرنگ هستند که يک نفر را جلو مي‌اندازند.

همچنين حجت‌الاسلام والمسلمين «غلامحسين محسني‌اژه‌اي» 27 آبان ماه در حاشيه مراسم توديع و معارفه معاونت سابق و جديد پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه در جمع خبرنگاراندر پاسخ به سوالي مبني بر اينکه کيفرخواست پرونده «بابک زنجاني» صادر شده يا تصميم جديد گرفته شده يا خير گفت: تصميم جديدي گرفته نشده و بعيد مي‌دانم کيفرخواست هم صادر شده باشد.
*باشگاه خبرنگاران