کد خبر: ۶۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۳۱
معاون دادستان کل کشور:

با حضور موثر نیروی قدس سپاه و ارتش عراق بخشهای زیادی از خاک عراق از وجود تکفیری ها پاکسازی شده است

بختیاری گفت: شورای عالی فضای مجازی با مظاهر جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان در فضای سایبری با قاطعیت برخورد کند.
بختیاری گفت: شورای عالی فضای مجازی با مظاهر جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان در فضای سایبری با قاطعیت برخورد کند.

به گزارش پایگاه خبری «تیک» Tik.ir، سید مرتضی بختیاری معاون دادستان کل کشور طی سخنانی در یادواره شهدای دادگستری کل و سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان خراسان رضوی افزود: دشمنان که نتوانستند به اهداف خصمانه خود در براندازی نظام جمهوری اسلامی در جنگ سخت دست یابند، امروز با برنامه ریزی گسترده بر دامنه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی خود افزوده‌اند.

وی اظهار کرد: باید از ظرفیت بسیج برای مقابله با ترفند جنگ نرم معاندان حداکثر بهره را گرفت.

وی ادامه داد: امروز ایران در عرصه فضای سایبری امنیت را از وزارت دفاع و جنگ رژیم غاصب صهیونیستی گرفته و اسرائیل به صراحت به این مساله اعتراف کرده است.

به نوشته ی میزان، بختیاری خاطر نشان کرد: علیرغم توطئه‌های مستکبران و دشمنان و عوامل سرسپرده آن‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز کشورمان به پیشرفتهای بسیار در عرصه‌های گوناگون اعم از علمی و فناوری دست یافته است.

وی گفت: برای مقابله با تهدیدات احتمالی استکبار به سرکردگی آمریکا و دشمنان، ایران اسلامی به سطح بالایی از توان تولید موشک و سایر تجهیزات نظامی دست یافته است.

معاون دادستان کل کشور گفت: مستکبران و معاندان اسلام که از گسترش این دین در جهان و کشورهای آمریکایی و اروپایی واهمه دارند و آن را مغایر سیاستهای خصمانه خود می‌دیدند، با ایجاد و حمایت از گروههای تکفیری نظیر القاعده و داعش مسلمانان را به جان هم انداخته و بدنبال جلوگیری از فراگیر شدن اسلام در دنیا هستند و به دست خود درصدد جلوگیری از موج اسلام خواهی در جهان هستند.

بختیاری گفت: عربستان و قطر میلیاردها دلار برای از بین بردن بشار اسد رییس جمهور سوریه در این کشور هزینه کردند و به نام اسلام فجایع بسیاری توسط گروههای تکفیری و داعش در عراق و سوریه انجام می‌شود.

معاون دادستان کل کشور  در پایان گفت: با حضور موثر نیروی قدس سپاه و سپاه بدر و ارتش و نیروی مردمی عراق بخشهای زیادی از خاک عراق از لوث وجود گروه تکفیری داعش پاکسازی شده است.