کد خبر: ۶۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۵

«نادر چینی» دستگیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران از دستگیری شروری معروف به «نادر چینی» که در داخل شهر اقدام به زورگیری می‌کرد، خبر داد.
 
 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سرهنگ حجت الله کرمی زند، فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران گفت: فردی شرور معروف به «نادر چینی» با اقدامات شرارت آمیز و ایجاد درگیری که در یکی از محله های شهرستان قدس، موجب سلب آسایش شده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: بر اساس دستور مقام قضایی تحقیقات پیرامون اقدامات این متهم آغاز شد و تیم های عملیاتی این یگان ضمن تحقیقات و بررسی های شبانه روزی دریافتند که این متهم یکی از اراذل و اوباش سابقه دار محدوده مذکور است که مدتی نیز به جرم شرارت در زندان به سر برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران گفت: با مشخص شدن این امر و شناسایی محل اختفای متهم، تیمی از ماموران این یگان برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و پس از هماهنگی های انجام شده طی یک عملیات ضربتی این متهم که در مخفیگاهش مخفی شده بود را بازداشت کردند.

سرهنگ کرمی زند افزود: در بررسی سوابق این فرد مشخص شد متهم دارای سوابق اخلال در نظم عمومی و مشارکت در نزاع و سرقت به عنف و تهدید با سلاح می باشد.
*باشگاه خبرنگاران